Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Etihad Airways osvojio nagradu za efektivni marketing

SVET – Kompanija Etihad Airways, nacionalni avioprevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, nagrađena je nagradom Global Excellence za efektivni marketing, na dodeli Performance Marketing Awards 2014.
Ova prestižna nagrada dodeljuje se za dostignuća u internet oglašavanju i za nju je ove godine konkurisalo stotine kandidata u 25 kategorija. Pobednici su proglašeni na svečanoj večeri u Grosvenor House hotelu u Londonu, a događaju je prisustvovalo više od 900 međunarodnih stručnjaka za marketing.
Kategorija „Global Excellence in Performance Marketing“ obuhvata kompanije koje posluju ili su proširile svoje onlajn marketinške aktivnosti na više od jednog regiona širom sveta, a neki od finalista bili su Nokia, Sony Europe i Microsoft Shop.
Kompanija Etihad Airways odabrana je za pobednika zbog uspešnog globalnog širenja svoje internet kampanje započete u Velikoj Britaniji tokom 2013. godine. Žiri je bio impresioniran “pametnim sprovođenjem, širenjem i sveukupnim uspehom” ovog proširenja koje je sprovedeno u partnerstvu sa digitalnom marketinškom agencijom ovog avioprevoznika – DigitasLBi.
Kampanja je bila fokusirana na rast programa kompanije Etihad Airways za program udružene internet prodaje, uključujući i širenje na glavna evropska tržišta kao što su Italija, Francuska i Nemačka. Osim toga, novi direktni prodajni partneri angažovani su na rastućim tržištima kao što su Brazil, Kina i Indija, dok su partnerstva sa turističkim internet stranicama na kojima se vrše poređenja optimizovana. Ovaj avioprevoznik je takođe uveo svoju prvu kampanju ponovnog oglašavanja putem elektronske pošte, prvobitno na engleskom jeziku, a potom i na arapskom i na drugim jezicima.
Ukupan prihod od kampanje povećao se za 100% u 2013, u poređenju sa prethodnom godinom, što je rezultat globalnog širenja. Ovim je obuhvaćeno i impresivnih 107 procenata rasta u prihodima direktnih partnera i 66 procenata rasta udruženih prihoda.
Peter Baumgartner, Komercijalni direktor kompanije Etihad Airways, je rekao: “Efektivni marketing je postao jedan od glavnih generatora prihoda putem interneta u kompaniji Etihad Airways, a osvajanje Global Excellence nagrade u efektivnom marketingu, posebno ako se uzme u obzir kvalitet kompanija koje su učestvovale, predstavlja dokaz uspeha našeg intenzivnog širenja u ovoj oblasti u proteklih godinu dana.”
„Glavni izazov bio je da se obavi istraživanje i da se vodeća međunarodna tržišta prioritizuju i da se razvije održivo i dugotrajno partnerstvo na ovim tržištima kao podrška značajnom povećanju prihoda, što je i dalje među našim ciljevima kada je reč o troškovima u prodaji. Imamo ambiciozne planove da se na uspehu ove kampanje još više usavršavamo u 2014.”
Uspeh na dodeli 2014 Performance Marketing Awards, usledio je nakon još jednog priznanja za marketinške aktivnosti na internetu ovog avioprevoznika. Na Festivalu globalnih medijskih nagrada u kategoriji medija u 2014 (Media Global Awards 2014), koji je održan u Rimu prošlog meseca, kompanija Etihad Airways je ponela nagradu za Najbolju digitalno integrisanu kampanju za svoj alat “Etihad Mapped Out”. U saradnji sa LinkedIn-om, ova alatka nudi poslovnim putnicima mogućnost da tokom putovanja na globalnoj mreži pretražuju i povezuju se sa svojim kontaktima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!