SVET – Prošle nedelje u Amsterdamu dodeljene su nagrade na jednom od najvećih festivala kreativnosti – Epica Awards 2018. Ove godine bilo je prijavljeno 4.020 kampanja iz 69 zemalja, što je porast od 20% u odnosu na prethodnu godinu, uprkos teškim tržišnim uslovima. Najveći broj prijava došao je iz Nemačke, a slede ih SAD i Francuska. Nove zemlje su ove godine uključivale Iran i Maroko. Francuska je bila na vrhu lestvice nagrađenih zemalja, sa 53 osvojene nagrade, od čega 12 zlatnih.
Najnagrađivanija agencija u CEE regionu bila je McCann Worldgroup Romania. Holding kompanija godine na globalnom nivou je Omnicom, a agencijska mreža godine McCann Worldgroup sa 37 nagrada, uključujućo 1 Grand Prix, 9 zlata, 15 srebra i 12 bronzi. Među najnagrađivanijim mrežama su i BBDO i HAVAS Worldwide.
Agencija godine proglašena je Forsman & Bodenfors, a nezavisna agencija godine je Try iz Norveške. Produkcijska kuća godine je Blur Films, a brend godine STABILO International Gmbh.
Više informacija pronađite na sajtu www.epica-awards.com/