SVET – eMarketer smanjio je predviđanja rasta prihoda od oglašavanja na Twitteru usled usporavanja rasta korisnika, saopštila je ova istraživačka kompanija.
Mikro-blogging site će verovatno generisati oko 2,6 milijardi dolara prihoda od oglašavanja širom sveta u 2016. godini, što predstavlja rast od 30,8%, naveo je eMarketer u svom izveštaju. Ova kompanija je ranije predviđala da će globalni oglašivački prihodi Twittera za ovu godinu iznositi 2,95 milijardi dolara.
eMarketer je naveo da nadolazeće platforme kao što su Snapchat, Instagram i aplikacije za slanje poruka slabe potencijal Twittera da privuče više korisnika. Ipak, očekuje se da će korisnička baza Twittera porasti za oko 8% u ovoj godini, što je procentualno brže od većeg Facebooka, tvrdi eMarketer.
U izveštaju se dodaje da će skoro 90% prihoda Twittera ove godine doći sa mobilnih uređaja. “Još uvek čekamo da vidimo materijalni učinak odjavljenih korisnika”, rekao je viši analitičar eMarketera Martín Utreras. “Događaji poput izbora u SAD-u i letnih Olimpijskih igara u ovoj godini mogu biti od ključne važnosti za uspeh ove strategije.”
Twitter širom sveta ima neto udeo u prihodima od digitalnog oglašavanja od oko 1,4%, u odnosu na 30,9% za Google i 12,0% za Facebook, objavio je eMarketer.
Više informacija na portalu AdAge.