today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ekskluzivne HOWtoWOW radionice na Danima komunikacija

REGION – U okviru nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja hrvatskog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. maja 2014. u hotelu Lone u Rovinju zainteresovani učesnici imaće priliku da učestvuju u programu interaktivnih radionica „Best of HOWtoWOW“ koje će voditi poznati marketinški stručnjaci Dietmar Dahmen i Gurdeep Puri.
Reč je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta „HOWtoWOW akademija“ ocenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mesta na radionicama ograničen svi zainteresovani su pozvani da se prijave ranije.
Dietmar Dahmen, kreativni konsultant i vizionar održaće radionicu na temu „Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rešenja?“. Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primere i prodajne savete od „prodaje Eiffelovog tornja“ do psihologije predsedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.
Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku efikasnost i ekonometriju vodiće interaktivnu radionicu „Vodič za efikasne marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade“, kojom će učesnike povesti kroz osnovne aspekte stvaranja efikasnih komunikacija i demonstriraće kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna takmičenja na području marketinške efikasnosti.
Osim radionica, Dietmar Dahmen i Gudreep Puri održati će i predavanja na kojima će moći da učestvuju svi posetioci Dana komunikacija. Dahmen će se u predavanju baviti temom „Od story tellinga do story listeninga: kako se težište marketinške komunikacije prebacilo s brenda na korisnika“, dok će Gudreep Puri predavanjem „Kako povećati komercijalnu vrednost vaše kreativnosti?“ pokušati da odgovori zašto je svrhovita kreativnost presudna kompanijama u današnje vreme.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.danikomunikacija.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!