today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Egzekucija je na duže staze vrednija od ideje!

Matija Šimunec, osnivač dme.video produkcije, specijalno za Marketing mrežu govori o produkciji na daljinu, animiranim reklamama i trendovima u produkciji.

Navedite jednu domaću i jednu globalnu kampanju koja po vašem mišljenju predstavlja najbolje produkcijsko ostvarenje u protekloj godini. I zašto?
Većina stvari koje radi Amazon, po mom mišljenu, daleko su ispred našeg vremena. To važi i za reklame koje snimaju za glavne proizvode, a koje se se premijerno prikazuju na Super Bowl-u. Kada sam pročitao pitanje prva stvar koja mi je pala na pamet je #BeforeAlexa. Ne samo zato što veoma šarmantno predstavlja Alexu (prozivod kome je reklama namenjena) nego zato što su uspeli da vešto, a diskretno provuku i njihove ostale proizvode, uključujući Amazon Prime, Amazon Video, Amazon music, pa i sam parketplace. Kada je u pitanju domaće tržište, izdvojio bih A1 (VIP) „Od tebe počinje“.

Da li produkcija u Srbiji prati svetske trendove?
Rekao bih da se generalno, sve brže smanjuje “gap” inovacije između našeg i stranog tržišta, pod pretpostavkom da strano tržište postavlja određene trendove. Naše digitalno tržište je tu negde, dok televizijskoj industriji treba više vremena da se uhvati ritam i adaptira se na vladajuće trendove.

Nedavno je u Hrvatskoj snimanjen prvi film koji je 100% produciran online. Da li „produkcija na daljinu“ može da da visok kvalitet i da li je ovo budućnost produkcije?
Rad „na daljinu“ je svakako nešto što je budućnost, a situacija sa korona virusom je samo ubrzala neizbežni proces. Naši strani klijenti su se neverovatnom brzinom unapredili koliko tehnološki, toliko i komunikacioni pristup kada su konferencijski pozivi u pitanju. Čini mi se da su tradicionalni, konvencionalni „live“ sastanci polako odlaze u istoriju. Što se tiče produkcije dobar deo i pre, a i post-produkcije se već prebacio na “remote”, pa svakako mislim da će biti konkurentniji oni koji se brže naviknu na novi način poslovanja. Trebalo je biti vizionar i kupiti akcije ZOOM-a na vreme.

U kojoj meri su ilustracije i animirani (crtani) likovi u reklamama popularni u Srbiji?
Dok je digitalni svet bolji u toj sferi, televizija zaostaje. Iz nekog razloga animirane reklame, a i animrana rešenja generalno na televizji su ili prilično niskog kvaliteta ili su nedovoljno zastupljena. Verujem da će se ovo stanje promenti, ako imamo u vidu da 2D i 3D animacija postaje sve pristupačnija, a sve je više kreativnih agencija koje nude tu opcijiu.

Da li je, po Vašem mišljenju, danas važnija ideja ili egzekucija?
To je večita dilema – talenat ili trening u sportu. Nije isključeno da sam subjektivan (pošto mi bolje ide „egzekucija“ od „kreative“), ali glasao bih za egzekuciju. Ubeđen sam da je na duže staze vrednija od ideje. Naravno, za dobar projekat sinergija između ideje i egzekucije je neophodna, ali generalno mislim da je je kvalitetnija solucija prosečna ideja sa odličnom egzekucijom, nego odlična ideja sa prosečnom egzekucijom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!