today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Effie: McCann Worldgroup proglašen za najefektivniju kreativnu agencijsku mrežu!

McCann Worldgroup proglašen je za najefektivniju kreativnu agencijsku mrežu u 2018. godini prema globalnom Effie Indeksu.

Uspeh McCann Worldgroup na globalnom i evropskom nivou još jedan je u nizu uspeha McCann agencija u proteklom periodu. Ova priznanja temelje se na preciznim i jasnim merilima, i najbolji su pokazatelj da se ulaganje u marketing isplati. Efektivnosti McCann mreže značajno su doprinele i agencije McCann Beograd i McCann Zagreb, osvajanjem Effie nagrada na lokalnim takmičenjima.

“Effie nagrade prepoznaju ono što je najvažnije u marketingu, a to je da su vaše kampanje efektivne i da ostvaruju rezultat. To je srž našeg posla, timskog rada koji podrazumeva dobro strateške planiranje, kreativni rad i ostvarene poslovne rezultate za naše klijente. Mi pomažemo brendovima da imaju relevatnu ulogu u životu potrošača. Ponosan sam što smo globalnom uspehu McCann Worldgroup doprineli našim rezultatima koji su prepoznati i nagrađeni na lokalnim Effie takmičenjima u Srbiji i Hrvatskoj“, naglasio je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Effie nagrada je među najprestižnijim globalnim nagradama u oglašavanju. Nagrada odaje priznanje snažnim idejama koje su realizovane kroz kampanje koje su ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove.

„Prepoznali smo Effie nagrade kao najbolji način da trenutnim, a i budućim klijentima pokažemo kako uz veoma kreativne ideje znamo osmisliti i ideje koje deluju i ostvaruju komunikacijske te poslovne ciljeve. Ponosni smo što su naše nagrađene kampanje ‘Rollover’ za bonbon, ‘Shake&Take’ za Coca-Colu i ‘Dubravica kartica’ za Dubravicu, dale svoj doprinos kako bismo postali najefikasnija kreativna agencijska mreža“, rekla je Petra Gajica, strateška planerka u McCann Zagreb.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!