Rok za prijavu radova za Effie Awards Serbia 2017 produžen je do 24. marta. Radovi koji budu prijavljeni nakon ovog datuma neće biti uzeti u razmatranje, saopštili su organizatori.
Prema Pravilniku takmičenja, u obzir dolaze kampanje koje su se sprovodile u periodu 1. jul 2015 – 31. decembar 2016. godine. Radove će pregledati i ocenjivati Žiri sastavljen od 27 profesionalaca. Effie Awards Serbia 2017 obuhvata sledeće takmičarske kategorije:
(Proizvodi i usluge): automobilska industrija, prehrambena industrija, bezalkoholna pića i napici, alkoholna pića, nega i lepota, proizvodi i usluge za domaćinstvo, maloprodaja i elektronski uređaji, telekomunikacije, finansije i platne kartice, softver i aplikacije, putovanje i turizam, kultura, umetnost, zabava i institucije. Kada je reč o tzv. Specijalnim kategorijama, Effie Awards Srbija je uvrstila na svoj spisak: David protiv Golijata, Dobra dela-brendovi, Dobra dela-neprofitni sektor, Inovacija u oblasti medija-kreiranje novog kanala, Inovacija u oblasti medija-postojeći kanal, Korporativna reputacija, Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, Mali budžet-proizvodi i usluge i Medijska ideja.
Kako bi zainteresovani dobili što preciznija uputstva za sastavljane kvalitetne prijave rada, na raspolaganju im je tzv. Vodič za prijavljivanje, kao i Saveti žirija I drugi korisni dokumenti koji su dostupni na zvaničnom sajtu Effie Serbia http://www.effie.rs/kako-se-prijaviti/ Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu prijava, kao i za one koji prijave dva ili više radova. Takođe, za direktna pitanja onih koji žele da prijave svoje radove, na raspolaganju je mail organizatora Effie takmičenja: office@effie.rs