Sa dve srebrne i jednom bronzanom nagradom iz 6 finala, agencija Ovation bila je i najuspešnija na jučerašnjoj dodeli Effie Srbija Awards, u organizaciji IAA Serbia. Ovo takmičenje posebnu pažnju obraća na doprinos kampanja u poslovanju, prodaji i zdravlju brenda.
Projekti Unicef Srbija – „Kako si, ali stvarno“ i Centar Srce – „Zakazali smo“, nagrađeni su srebrom u kategorijama Non-profit i Small budget, a kampanja Clipsy – „Rispekt za sve što jesi“, bronzanim priznanjem u kategoriji Snacks. Među finalistima, našli su se i projekti Ovationa za klijente Chipsy – „Domaćinski zlatni“ i „Opasna akcija“, kao i za brend Boom Box – „Za čas ovas“.
Iz Ovationa još jednom zahvaljuju žiriju Effie festivala na nagradama, klijentima i članovima pobedničkih timova, ali i agencijama Luna TBWA, Rooster production i drugim partnerima koji su dali svoj doprinos na nagrađenim projektima!
Clipsy – Rispekt za sve što jesi
Unicef – Kako si, ali stvarno?