Edukacijom protiv krize

REGION- Situacija s virusom COVID-19 ima i svoje prednosti, kažu nam stručnjaci iz kreativni agencije I TO NIJE SVE! Izolovanost, društvena distanca te rad putem digitalnih platformi, uz sve izazove koje ovakav način rada nosi sa sobom, ipak je i prilika za ostvarivanje dodatne vrednosti.

Tako je kreativna agencija I TO NIJE SVE! samo tokom prošle nedelje, za svoje zaposlene, organizovala predavanja i interaktivne radionice vodećih svetskih stručnjaka iz advertising industrije. Tako su kreativci iz I TO NIJE SVE! imali prilike slušati o umeću stvaranja Tiny Habits-a od Mikea Coultera, dok je poslednje u nizu bila održana radionica Marka Shaylera, inače jedan od najvećih kosultanata za razvojne strategije, proizvode i poslovne modele koji sarađuje s brandovima poput Coca-Cole, Nike-a, Amazona, Samsunga te mnogih drugih.

Takođe, rečenica po kojoj će pamtiti poslednje predavanje u nizu je: “If you stand for nothing, you’ll fall for anything”, odnosno priče koje brendovi pričaju zavise i od situacije u kojoj su ispričane. Korona je izvrsna prilika za hrabre i pametne kampanje, o kojima svaki marketing manager sanja.

Rečima Alena Kekića, CEO kreativne agencije I TO NIJE SVE!: “Nakon ove situacije sa COVID-19 virusom, neće više biti mesta za prosečne ili sigurne kampanje, već samo za one autentične, pametne, iskrene i hrabre. Drugačije ćemo vrednovati i definisati brendove, komunikaciju i poslovne procese, a mi iz ove situacije želimo izaći pametniji jer svet oko nas neće biti isti. Edukacije koje smo odradili i koje ćemo nastaviti, samo su manifestacija tog redefinisanog načina rada. Dobiti vrhunskog svetskog stručnjaka da vam u agenciji održi radionicu i predavanje nekad je bio puno kompleksniji zadatak, ali danas su sve barijere pale i otvara nam se prostor u kojem sve svoje biznis modele itekako možemo redefinisati i unaprediti”, zaključuje Kekić.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari