today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Edelman Trust Barometar: Najveće poverenje građani imaju u biznis!

Biznis drži svoju poziciju institucije od najvećeg poverenja, pokazali su rezultati Edelman Trust Barometra za 2022. godinu, najpoznatijeg globalnog istraživanja o poverenju građana. Među posmatranim institucijama, poverenje u kompanije (61%) na prvom je mestu ispred nevladinih organizacija (59%), vlada (52%) i medija (50%).

Edelmanovo istraživanje sprovedeno je u novembru 2021. godine na više od 36.000 ispitanika u 28 zemalja sveta u obliku 30-minutnog online intervjua, a ovogodišnje izdanje otkrilo je začarani krug nepoverenja koji preti stabilnosti društva. Na primer, vidljiv je pad poverenja u demokratije pa tako svojim vladama veruje tek 50% Francuza, 46% Nemaca, 44% Britanaca i 43% Amerikanaca. Štoviše, niti jedna razvijena zemlja ne veruje da će njima ili njihovim porodicama biti bolje u narednih pet godina.

Građani žele da upravo kompanije popune tu prazninu i preuzmu veću ulogu u klimatskim promenama, ekonomskoj nejednakosti, prekvalifikaciji radne snage i rešavanju rasne nepravde. Istraživanje je pokazalo da gotovo 6 od 10 zaposlenih očekuje da će njihov izvršni direktor zauzeti stav o društvenim pitanjima, dok 64% investitora želi podržati kompanije usklađene s njihovim vrednostima.

„Biznis sada mora biti stabilizirajuća snaga koja pruža konkretne aktivnosti i rezultate oko najkritičnijih društvenih pitanja. Društveno vodstvo sada je postala temeljna funkcija poslovanja“, poručio je Richard Edelman, izvršni direktor Edelmana.

Edelman Trust Barometar je najpoznatije globalno istraživanje o poverenju građana koje već 22 godine zaredom sprovodi jedna od najvećih globalnih komunikacijskih kompanija Edelman. Svetski barometar služi kako bi dao uvid u nivo poverenja ljudi u institucije, što je posebno relevantno nastavno na razdoblje pandemije COVID-19 te sve širih rasprava po pitanjima ljudskim pravima, ekonomskih problema i političkih (ne)stabilnosti. Najveća regionalna komunikacijska agencija 404, partner je Edelmanu za predstavljanje Trust Barometra u ovom delu Evrope.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!