Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Edelman Trust Barometar: Najveće poverenje građani imaju u biznis!

Biznis drži svoju poziciju institucije od najvećeg poverenja, pokazali su rezultati Edelman Trust Barometra za 2022. godinu, najpoznatijeg globalnog istraživanja o poverenju građana. Među posmatranim institucijama, poverenje u kompanije (61%) na prvom je mestu ispred nevladinih organizacija (59%), vlada (52%) i medija (50%).

Edelmanovo istraživanje sprovedeno je u novembru 2021. godine na više od 36.000 ispitanika u 28 zemalja sveta u obliku 30-minutnog online intervjua, a ovogodišnje izdanje otkrilo je začarani krug nepoverenja koji preti stabilnosti društva. Na primer, vidljiv je pad poverenja u demokratije pa tako svojim vladama veruje tek 50% Francuza, 46% Nemaca, 44% Britanaca i 43% Amerikanaca. Štoviše, niti jedna razvijena zemlja ne veruje da će njima ili njihovim porodicama biti bolje u narednih pet godina.

Građani žele da upravo kompanije popune tu prazninu i preuzmu veću ulogu u klimatskim promenama, ekonomskoj nejednakosti, prekvalifikaciji radne snage i rešavanju rasne nepravde. Istraživanje je pokazalo da gotovo 6 od 10 zaposlenih očekuje da će njihov izvršni direktor zauzeti stav o društvenim pitanjima, dok 64% investitora želi podržati kompanije usklađene s njihovim vrednostima.

„Biznis sada mora biti stabilizirajuća snaga koja pruža konkretne aktivnosti i rezultate oko najkritičnijih društvenih pitanja. Društveno vodstvo sada je postala temeljna funkcija poslovanja“, poručio je Richard Edelman, izvršni direktor Edelmana.

Edelman Trust Barometar je najpoznatije globalno istraživanje o poverenju građana koje već 22 godine zaredom sprovodi jedna od najvećih globalnih komunikacijskih kompanija Edelman. Svetski barometar služi kako bi dao uvid u nivo poverenja ljudi u institucije, što je posebno relevantno nastavno na razdoblje pandemije COVID-19 te sve širih rasprava po pitanjima ljudskim pravima, ekonomskih problema i političkih (ne)stabilnosti. Najveća regionalna komunikacijska agencija 404, partner je Edelmanu za predstavljanje Trust Barometra u ovom delu Evrope.

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!