Marketing mreža pokreće platformu za razmenu znanja i iskustva pod nazivom ADukacija. Ova platforma objediniće sve edukativne sadržaje koje će Marketing mreža realizovati u narednom periodu – biznis hubovi, eBookovi i video sadržaji. ADukacija ima regionalni karakter, a glavni cilj je doprinos razvoju i unapređenju svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija u Adriatic regionu.
U okviru ADukacija platforme, objavili smo i prvi eBook pod nazivom „Uslovi rada u agencijama u Srbiji“. U pitanju je dubinsko istraživanje, koje Marketing mreža sprovodi u poslednji pet godina, a koje nam, između ostalog, daje odgovore na pitanja kolike su zarade u agencijama u Srbiji, koje dodatne benefite agencije nude svojim zaposlenima i koliko često se u agencijama radi prekovremeno. Istraživanje je urađeno u oktobru i novembru 2022. godine na uzorku od 375 ispitanika iz 73 agencije u Srbiji.
Skenirajte QR kod i pogledajte ključne zaključke istraživanja ili izveštaj pogledajte ovde.
Detaljan izveštaj možete naručiti putem mejla hello@marketingmreza.rs
Zašto u ovom istraživanju nisu uvrštene plate ljudi iz kreativnog sektora? Takođe, istraživanje koje govori da se prekovremni rad u agencijama plaća je jako upitan, s obzirom na to da sam imala prilike da radim u većini domaćih agencija i to nije bio slučaj. 87% je zaista velika brojka! Nažalost, u većini njih zaposleni nisu prijavljeni na pun iznos, a da ne govorimo o plaćanju prekovremenih sati.
Hvala što pratite rad Marketing mreže!
U istraživanje koje smo sproveli jesu uključene kolege iz kreativnog sektora (art direktori, kreativni direktori, dizajneri itd.). U ovom eBook-u objavljen je samo deo istraživanja, kako je i navedeno u dokumentu.
Za sva dodatna pitanja, možete nam pisati na mejl hello@marketingmreza.rs