today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Džoni Kroneld: „Uvek imajte plan B“

Portal Marketing mreža i P. World, ekskluzivno predstavljaju specijal članaka sa savetima vodećih predstavnika marketing sektora svetskih kompanija koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra ove godine u Beogradu, a među kojima su Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Coca Cola Hellenic, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia.
Ove nedelje predstavljamo vam savete Džonija Kronelda, glavnog marketing menadžera za direktnu prodaju u kompaniji Hewlett Packard, koji je jedan od dvadeset stručnjaka koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom i jedan od najcenjenijih marketing profesionalaca u kompaniji Hewlett Packard.

Praktični saveti:
1. Budite konzistentni u vašem poslu i uvek ostavite prostora za manje izmene u dugoročnim strategijama;
2. Uvek imajte plan B;
3. Mislite u opsegu od 360 stepeni i pokrijte najširu moguću perspektivu kada kreirate marketing strategiju;
4. Dozvolite sebi da mislite kreativno i slobodno, čak i na kratko;
5. Zapitajte se kakvu će korist drugi imati od vaših ideja i planova.

Više informacija u vezi sa spikerima, predavanjima i događaju Marketing Kingdom saznajte na www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!