today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Džastin Haneman: Marketing je ekonomija u praksi

Portal Marketing mreža i P. World, ekskluzivno predstavljaju specijal članaka sa savetima vodećih predstavnika iz marketing odseka svetskih kompanija koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu, a među kojima su Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia. Ove nedelje predstavljamo vam savete Džastina Hanemana, marketing direktora, u kompaniji American Express, zaduženog za izgradnju brenda American Express, za razvijanje novih proizvoda, akviziciju i strategije sa ciljem povećanja umreženosti širom Evrope.

Saveti:
1. Marketing je ekonomija u praksi. Za one koji su studirali zakone potražnje i snabdevanja, marketing je akt izgradnje proizvoda, cena, pozicioniranja, distribuiranja proizvoda, sa ciljem kreiranja vrednosti.

2. Kreativni razvoj je samo mali deo marketinga, zato je potrebno da zadržimo balansirani pogled na sve aspekte. Mnogi marketari ponekad umeju da budu privučeni lepom slikom. To jeste važno, ali propozicije i beneficije vašeg proizvoda su verovatno mnogo važnije.

3. Budite Social. Ne zato što je to jedan od najpopularnijih aspekata marketinga sada. Vladine uredbe zatežu krug opsega u vezi sa privatnošću i ljudi se isključuju iz opštih marketinških poruka i kanala više nego ikad. Potrebno je da brendovi, produkti i servisi budu tamo gde se publika angažuje.

4. Oprobajte mali progres u koracima. Pitanja marketinga pretenduju da budu grupisana i ponekad uokvirena prodajom. Svi želimo sjajan produkt koji podržava snažan brend sa novim potrošačima uz već postojeće potrošače. Brendovi, proizvodi, kanali prodaje, dostava proizvoda, za to je potrebno vreme. Identifikujte raskorak i razmišljajte o svojim koracima, jedan po jedan.

5. Budite radoznali.

Više informacija u vezi sa spikerima, predavanjima i događaju Marketing Kingdom saznajte na www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!