Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dva najčešća pitanja u Srbiji u prethodnom periodu

Dva najćešća pitanja u Srbiji u prethodnih nekoliko nedelja su “Koliko je danas gorivo?” i ”Šta je NFT”?

S obzirom na to da ne znam koliko trenutno košta barel nafte fokusiraću se na drugo pitanje, a pozabavićemo se i time kako su pojedini svetski brendovi vrlo rano prepoznali potencijal NFT kolekcija i time faktički obezbedili svoje mesto u nekom od Metaverzuma, tih famoznih Metaverzuma koji nas svakako u budućnosti čekaju, ma koliko svima nama to trenutno apstraktno zvučalo.

Teško je u pet minuta objasniti šta je NFT, ali najprostijim rečnikom rečeno, NFT je token koji kupiš preko određene platforme. Time postaješ vlasnik tog tokena što ti omogućava mali milion stvari, kako tebi, tako i onome od koga si NFT kupio. Veliki brendovi su prepoznali taj mali milion benefita i vrlo rano su krenuli da prave svoje NFT kolekcije. Coca Cola, Lamborghini, Nike, Adidas, Samsung, Pepsi, McDonald’s, Louis Vuitton, Ray-Ban, Burger King i mogao bih ovako do sutra da nabrajam.

Posmatrano kroz prizmu brendova, NFT kolekcije su sjajan način za pozicioniranje, te zaista nije čudno da su veliki brendovi od samog početka uskočili u priču, verovatno radeći ad hoc neke stvari ali vrlo svesni da su ispred vremena i da će im upravo raniji ulazak na NFT tržište kasnije doneti benefite, jer narodski rečeno sad se zauzimaju startne pozicije.

Ono što me jako raduje je činjenica da je NFT ekspanzija tek na početku i da je ovo idealan momenat za ulazak na tržište. Tačnije, s obzirom na to da živimo u Srbiji, koja ima tendenciju da kaska za globalnim trendovima, slobodno mogu reći da su neki ljudi kod nas i poranili. Izuzetno mi je drago da smo neki od tih ljudi upravo mi.

TOK3N Web 3.0 je prva agencija u Srbiji koja je specijalizovana za NFT kolekcije i spremno smo dočekali ulazak naših brendova u NFT projekte. Presrećan sam, što zbog tekućih saradnji, što zbog budućih ali najviše zbog toga što smo deo nečeg zaista novog i prezanimljivog. Ne novog samo kod nas, novog za ceo svet.

O našim klijentima, o potencijalu srpskih brendova na NFT tržištu, a i generalno o NFT projektima, više možete čuti 13. aprila tačno u podne na Izazov Forumu gde ćemo Nikola Vuković i moja malenkost pokušati da vam još podrobnije objasnimo taj, ljudima i dalje nov i nejasan NFT svet, koji je zapravo vrlo logičan i smislen. Vidimo se na Izazov Forumu.

Autor teksta: Damir Jovanović, Head of Web 3.0 Agency TOK3N

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!