today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Duže reklame slamka spasa za javne emitere u BiH

REGION – Odbor Javnog radio-televizijskog (RTV) sistema u BiH zatražiće od Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) BiH da zbog teške finansijske situacije u kojoj se nalaze sva tri javna emitera i problema sa naplatom RTV takse, odobri produženje vremena za emitovanje reklama sa šest na deset minuta po satu.

Potpis na privremenu strategiju za izlaz iz teške situacije u kojoj su se našli javni emiteri stavili su generalni direktor RTRS-a Draško Milinović, BHRT-a Belmin Karamehmedović i FTV-a Džemal Šabić, a prihvatio ju je Odbor Javnog RTV sistema.

Direktori javnih servisa predložili su Odboru Javnog RTV sistema i da se zvanično obrati Savetu ministara i Parlamentu BiH sa zahtevom da od 30. juna 2016. na neodređeno vreme, a najkasnije do usvajanja odgovarajućih zakona i stupanja na snagu novog načina naplate takse putem fondova za finansiranje javnih servisa u BiH, RTV taksa bude naplaćivana putem računa za korisnike usluga svih kablovskih operatera u BiH. Taj zahtev su obrazložili činjenicom da sadašnji način naplate putem računa za fiksnu telefoniju u tri dominantna telekom operatera u BiH vodi javne emitere u finansijski kolaps. Zatražili su i da, zbog izuzetno teške finansijske situacije u kojoj se nalaze tri javna emitera, bude upućen zahtev RAK-u da emiterima hitno omogući redistribuciju dozvoljenog komercijalnog vremena za oglašavanje sa šest na 10 minuta po času.

Predsedavajući Odbora javnog RTV sistema u BiH Esad Gotovuša potvrdio je „Glasu Srpske“ da su podržali zahtev direktora javnih servisa.

– Zbog drastičnog pada broja pretplatnika i veoma teške finansijske situacije zatražićemo od RAK-a da produži vreme marketinškog oglašavanja sa šest na 10 minuta po satu za sva tri emitera dok ne bude obezbeđeno njihovo stabilno finansiranje, odnosno usvojen novi model. Posle toga može biti vraćena prvobitna minutaža. To bi trebalo da bude nešto kao interventna mera s obzirom na veoma tešku situaciju – rekao je Gotovuša.

Više informacija na sajtu www.glassrpske.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!