Dushan Drakalski – predsednik žirija segmenta WHAT Golden Drum Festivala

Međunarodni festival kreativnosti, Golden Drum, najavio je Dushana Drakalskog za novog predsednika žirija segmenta WHAT.

Dushan Drakalski je glavni kreativni direktor za Evropu u kompaniji Ray Productions u Češkoj i prepoznat je kao jedan od najkreativnijih i iskusnijih komunikacijskih stručnjaka sa Balkana. On je kreativac i filmski režiser, koji stvara napredne i nezaboravne kampanje u ovom izazovnom regionu, a primio je i jednu od najprestižnijih nagrada – Titanium Lion. Ove godine će predsedavati segmentom WHAT Golden Drum Festivala, koja prepoznaje i nagrađuje najbolja rešenja i najefikasnije implementacije. Drakalski preuzima ulogu Jaime Mandelbaum, koji je odsutan zbog poslovnih obaveza.

Postati predsednik žirija segmenta WHAT za Dushana je čast: „Bio sam deo Golden Drum-a od početka karijere u advertajzingu. I Golden Drum je odigrao značajnu ulogu u mom životu u smislu oblikovanja kao kreativca. To je bilo mesto gde sam prvi put imao kontakt sa kreativcima iz celog sveta. Festival je uvek pomagao da se odaberu najbolji od najboljih iz ovog regiona, a tokom godina većina tih kreativaca pobeđivala je i na festivalima širom sveta. Čast mi je da pomognem u kreiranju kreativne liste CEE regiona za 2018. Nadam se da ću sa svim članovima žirija naći način da prepoznamo genija iz ovog regiona. Nadam se da ćemo prepoznati prave kreativne talenate i dati im mogućnost da zasijaju.“

Dushanov rad je prepoznat na Cannes Lions, Eurobest, One Show, New York Festival, Epica i mnogim drugim regionalnim takmičenjima. Dušan je započeo svoju karijeru 1997. godine u agenciji Saatchi & Saatchi. Posle toga radio je kao regionalni kreativni direktor u kompaniji New Moment New Ideas Company. 2016. godine, Dušan je ušao u Hall of Fame, CEE regiona. Te iste godine je preuzeo poziciju ECD-a u Demner, Merlicek and Bergmann u Beču, koji je dve godine uzastopno doveo agenciju do osvajanja Cannes Lions. Dušan je sada na poziciju CCO u VMLY&R, odgovoran za evropsko tržište.

Bio je govornik na mnogim događajima, kao i član žirija na većini velikih reklamnih festivala, uključujući nekoliko puta na Golden Drum, The CUP Awards i dva puta na Cannes Lions.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari