today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Duplirajte broj Instagram pratilaca preko noći

Često čitamo o basnoslovnim ciframa kojima brendovi plaćaju poznate kako bi tvitovali i instagramirali njihove proizvode. Javna je tajna da je Kim Kardashian od shoedazzle.com dobijala 10.000$ po tvitu, a kada su ostali brendovi u pitanju sigurno i više, jer je ove godine uspela da se domogne Forbsove liste i sa 28.000.000$ godišnje zarade drži 80. poziciju.
Charlie Sheen dobijao je čak 50.000$ po tvitu za interships.com. Ali hej! On je Charlie Sheen! Potpuno suludo kada pogledate sve te cifre, ali verovatno brendovi imaju dobre rezultate kada mogu da priušte takve budžete i prisutnost poznatih u vidu promotera i kreatora sadržaja.
Takvi budžeti su misaona imenica za tržište na kome se nalazimo. To naravno ne znači da ne možete da dođete do podrške poznatih ličnosti, posebno ako je proizvod brenda koji vodite dobar. Da poznati mogu da doprinesu vašem brendu i kod nas, Pioniri su imali prilike da se uvere radeći na brendovima klijenata. Postavljajući dve fotografije na svom Instagram profilu koji prati nekoliko desetina hiljada ljudi, poznata ličnost je tagujući Aura Kozmetiku, skoro duplirala broj pratilaca ovom brendu u roku od 3 dana. Aura je na svom Instagram profilu u petak, pre postavljanja prve fotografije, imala tačno 923 pratilaca, a sledećeg ponedeljka u jutarnjim satima taj broj je porastao na 1679. Samo u oktobru, a zahvaljući endorsmentu poznate ličnosti, Aura je stekla 1194 novih pratilaca. I taj trend rasta se nastavio rezultirajući time da za poslednja dva meseca ovaj brend na Instagramu dobije blizu 3.700 novih pratilaca. Ovakva pomoć pri građenju vaše Instargram baze je nemerljiva, jer sam integritet informacije objavljene od strane poznate ličnosti, a da nije u pitanju plaćena kampanja neuporedivo je veći. I da priznamo na kraju, Seka Aleksić o kojoj je inače reč nije plaćena ni dinar za svoje objave. Aura nema aktuelne brend ambasadore i postavljanje fotografija od strane popularne pevačice je isključivo njena dobra volja.
Akvizicija novih pratilaca na Instagramu je za mnoge još uvek potpuni rebus. Na svetskim primerima smo imali priliku da vidimo, a sada i na našem da se uverimo – celebrity endorsement znatno potpomaže brzi porast pratilaca i baze fanova na ovoj društvenoj mreži. Ipak, dobrim sadržajem potrebno je održavati imidž brendu koji vodite, posebno nakon naglih skokova broja pratilaca. Na društvenim mrežama važi pravilo kao i za sve ostalo u životu – ako veliku brojku pravilno ¨tretirate˝, time ona brže raste i postaje još veća. U ovom trenutku Auru aktivno prati više od 4.500 Instagram followera, što najjači srpski kozmetički brend stavlja na jako drugo mesto kada je u pitanju broju pratilaca na našim prostorima, odmah iza Exit festivala.

Autor: Ana Stamenković, Junior Community Manager
Izvor: Pioniri Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!