Svetski poznati brend ESPRIT je uspostavio partnerstvo sa DRV Agencijom, pružajući nam priliku da aktivno doprinesemo njegovom povratku na tržište Severne Amerike.
Ovaj kultni brend poznat po šarenom dizajnu, over-sized duksevima i karakterističnom trostrukom „E“ logotipu, poslednjih decenija nije bio prisutan na severnoameričkom tržištu.
Međutim, ESPRIT je nedavno započeo kampanju potpunog osveženja brenda i vratio se na tržište Severne Amerike. DRV Agencija se ponosno priključila ovom projektu, preuzimajući ulogu partnera u ponovnom lansiranju brenda. Agencija je angažovana na potpunom redizajnu web stranice, kreiranju prolećne i jesenje kampanje sa potpuno novim estetskim pristupom, i mnogim drugim kreativnim inicijativama.
„Malo je reći koliko smo ponosni i uzbuđeni zbog prilike da sarađujemo sa Espritom, jednim od najprepoznatljivijih brendova u svetu mode,“ izjavila je Danka Trbojević, Managing Director u DRV Agenciji. „U proteklim mesecima, učestvovali smo u revitalizaciji ovog brenda i postigli smo značajne uspehe u spring/summer kampanji. Imali smo čast da stvaramo oglase za neke od najprestižnijih svetskih magazina, kao što su VOGUE, Cosmopolitan, Elle, GLAMOUR, Hello!, L’OFFICIEL:Trim, itd. Ono što je takođe prilično impresivno jesu i rešenja za čuveni Hudson Yards na Menhetnu, koji je kulturni i komercijalni centar Njujorka. Takođe bih izdvojila i rešenja za brending POP UP radnji u Njujorku i Los Anđelesu. S nestrpljenjem iščekujemo i jesenju kampanju.“
ESPRIT će biti globalno kreiran, dizajniran, osmišljen, i fotografisan u srcu Njujorka, odakle će se proširiti širom sveta. Tim agencije DRV je izuzetno uzbuđen zbog ovog partnerstva i što učestvuje u stvaranju modernizovane verzije brenda koja donosi svežinu i inovacije na tržište mode.