today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društvenizacija domaćih internet lokacija

Drugi blok Konferencije o Internetu DIDS 2014 nosi naziv „Društvenizacija“ i posvećen je priči o dobrom prisustvu i pozicioniranju internet sajtova na društvenim mrežama. Biće predstavljeni neki od uspešnih domaćih primera, a čućemo i njihova iskustva i savete. O svemu tome iz ugla psihologije, o odnosu prisustva na društvenim mrežama i SEO, uticaju društvenih mreža na razvoj startupa, promociji svog sajta i biznisa na društvenim mrežama…
Moderatorka Ivana Ćirković, osnivač i urednica ženskog internet portala www.organvlasti.com, vodi panel diskusiju sa petoro učesnika.
Nikolina Ljepava je direktorka razvoja u „Ninamedia Research“ (www.ninamedia.rs) i kao socijalni psiholog i istraživač govoriće o psihologiji ponašanja korisnika na Internetu i online istraživanjima. Online ponašanjem i komunikacijama se profesionalno bavi preko 10 godina i poseduje široko iskustvo u poslovnom, akademskom i nevladinom sektoru u zemlji i svetu. Diplomirala je i magistrirala psihologiju i metodologiju istraživanja na Univerzitetu u Vindzoru, u Kanadi, a trenutno završava doktorat iz oblasti metodologije istraživanja na Internetu.
Radomir Basta je CEO i lead SEO u inbound marketing agenciji „Four Dots“. Na DIDS 2014 govori o odnosu prisustva na društvenim mrežama i SEO. Specijalnosti su mu Search Engine Optimisation, Google Analytics, Social Media Optimisation, On-Site Optimisation i Link Building. Suosnivač internet portala za krive mužjake „Tarzanija.com“ i predavač na Institutu za digitalni marketing.
Martina Anđelković je Online Community Manager u firmi „Vibe Network“ (www.vibe.rs) i predstavlja viziju projekta „MojaGaraza.rs“ – od ideje do vodeće društvene mreže za vozače u regionu. Govori i o uticaju društvenih mreža na razvoj startupa, promociji proizvoda na društvenim mrežama i kako prodati proizvod na Facebooku. Angažovana je kao novinarka, internet marketing menadžer i digitalna aktivistkinja. Trenutno je prva na listi freelance community managera na Facebooku u Srbiji.
Jelena Vasilev je koordinatorka za društvene mreže Beogradske filharmonije (www.bgf.rs), instituciji kulture koja posvećuje veliku pažnju svom nastupu na Internetu. Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, a potom završila master studije sa tezom „Integrisane poslovne komunikacije u oblasti kulture“.
Marija Petrović predstavlja besplatni online magazin posvećen hrani – „Mezze.rs“, prvi te vrste u Srbiji. Ova blogerka, svetska putnica, matematičarka, a i fotograf, piše i na blogu „Palachinka“. Internet magazin „Mezze“ nije samo kolekcija recepata, već nudi i raznovrstan gastronomski sadržaj – od novih tehnika u pripremi hrane, do putopisa sa egzotičnih gastro destinacija, do preporuka za restorane i pričama sa zvezdama domaće gastronomske scene.
DIDS se održava 10. marta, u Hotelu „Metropol“, u Beogradu, u organizaciji Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS). Kao i do sada, besplatan je za sve posetioce, uz obaveznu registraciju koja je omogućena svima koji se prijave sa e-mail adresama na .RS ili .СРБ domenima, preko sajta na adresama dids.rs i дидс.срб.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!