Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Društvenizacija domaćih internet lokacija

Drugi blok Konferencije o Internetu DIDS 2014 nosi naziv „Društvenizacija“ i posvećen je priči o dobrom prisustvu i pozicioniranju internet sajtova na društvenim mrežama. Biće predstavljeni neki od uspešnih domaćih primera, a čućemo i njihova iskustva i savete. O svemu tome iz ugla psihologije, o odnosu prisustva na društvenim mrežama i SEO, uticaju društvenih mreža na razvoj startupa, promociji svog sajta i biznisa na društvenim mrežama…
Moderatorka Ivana Ćirković, osnivač i urednica ženskog internet portala www.organvlasti.com, vodi panel diskusiju sa petoro učesnika.
Nikolina Ljepava je direktorka razvoja u „Ninamedia Research“ (www.ninamedia.rs) i kao socijalni psiholog i istraživač govoriće o psihologiji ponašanja korisnika na Internetu i online istraživanjima. Online ponašanjem i komunikacijama se profesionalno bavi preko 10 godina i poseduje široko iskustvo u poslovnom, akademskom i nevladinom sektoru u zemlji i svetu. Diplomirala je i magistrirala psihologiju i metodologiju istraživanja na Univerzitetu u Vindzoru, u Kanadi, a trenutno završava doktorat iz oblasti metodologije istraživanja na Internetu.
Radomir Basta je CEO i lead SEO u inbound marketing agenciji „Four Dots“. Na DIDS 2014 govori o odnosu prisustva na društvenim mrežama i SEO. Specijalnosti su mu Search Engine Optimisation, Google Analytics, Social Media Optimisation, On-Site Optimisation i Link Building. Suosnivač internet portala za krive mužjake „Tarzanija.com“ i predavač na Institutu za digitalni marketing.
Martina Anđelković je Online Community Manager u firmi „Vibe Network“ (www.vibe.rs) i predstavlja viziju projekta „MojaGaraza.rs“ – od ideje do vodeće društvene mreže za vozače u regionu. Govori i o uticaju društvenih mreža na razvoj startupa, promociji proizvoda na društvenim mrežama i kako prodati proizvod na Facebooku. Angažovana je kao novinarka, internet marketing menadžer i digitalna aktivistkinja. Trenutno je prva na listi freelance community managera na Facebooku u Srbiji.
Jelena Vasilev je koordinatorka za društvene mreže Beogradske filharmonije (www.bgf.rs), instituciji kulture koja posvećuje veliku pažnju svom nastupu na Internetu. Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, a potom završila master studije sa tezom „Integrisane poslovne komunikacije u oblasti kulture“.
Marija Petrović predstavlja besplatni online magazin posvećen hrani – „Mezze.rs“, prvi te vrste u Srbiji. Ova blogerka, svetska putnica, matematičarka, a i fotograf, piše i na blogu „Palachinka“. Internet magazin „Mezze“ nije samo kolekcija recepata, već nudi i raznovrstan gastronomski sadržaj – od novih tehnika u pripremi hrane, do putopisa sa egzotičnih gastro destinacija, do preporuka za restorane i pričama sa zvezdama domaće gastronomske scene.
DIDS se održava 10. marta, u Hotelu „Metropol“, u Beogradu, u organizaciji Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS). Kao i do sada, besplatan je za sve posetioce, uz obaveznu registraciju koja je omogućena svima koji se prijave sa e-mail adresama na .RS ili .СРБ domenima, preko sajta na adresama dids.rs i дидс.срб.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!