Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Društvene mreže i zastarele demografske statistike

SVET – „Medijske i reklamne agencije i dalje koriste zastarele demografske statistike, koje u eri društvenih medija više nisu upotrebljive“, rekla je Johanna Blakley, poznati globalni istraživač medija, na jednoj od TED konferencija.

Ona je tokom predavanja pokušala da odgovori, između ostalog, i na pitanja – šta se dešava kada društveni prerastu tradicionalne medije, kada žene potrošači postanu dominantnije u odnosu na muškarce i kakva budućnost očekuje brendove?

Celo predavanje pogledajte u videu ispod:

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!