Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Društvena mreža za vanredne situacije

Kada se dogodi neka katastrofa, ljudi obično prvo pitaju što se dogodilo, a onda i kako da pomognu. Posle eksplozija u Bostonu po završetku maratona, u San Francisku je u fazi izrade društvena mreža koja će povezati ljude koji žele da pomognu onima u nevolji. Nekoliko minuta nakon što su odjeknule eksplozije u Bostonu ljudi su počeli da šalju tvitove u kojima su nudili pomoć, koristeći hashtag #BostonHelp. Ubrzo je i Google osmislio tzv. people finder doc, a list „Boston Globe“ postavio je drugi dokument na Google-u, na kojem su ljudi mogli da pruže utočište onima u nevolji. Mnogi su se prijavili, ali samo ih se nekoliko na kraju povezalo s ljudima kojima je pomoć nevolji.
Postalo je jasno da postoji velika potreba za koordinacijom na internetu u slučajevima katastrofe i krize. U San Francisku, američkoj „prestolnici zemljotresa“, pokušava da se pronađe novo rešenje. U saradnji sa dizajnerskom kompanijom IDEO, grad pravi društvenu mrežu i aplikaciju pomoću kojih ljudi mogu da ponude pomoć onima koji je potrebna. Korisnici mogu da ponude svoj dom, namirnice koje imaju, pomoć i sl. Umesto pretraživanja hashtaga i ključnih reči, ljudi će jednostavno moći da se uključe u već postojeću zajednicu nazvanu SF72 i pronaći pomoć organizovanu po delovima grada.
„Centralna ideja oko koje je SF72 izgrađen jeste ta da su u slučajevima uzbune međuljudski odnosi i zajednica važniji od toga da li imate dovoljno namirnica, koje ljudi obično ne znaju da koriste ili im je istekao rok,“ kaže Kejt Lajdon, voditeljka projekta u IDEO-u. San Francisko je ovu mrežu već puštao u javnost u januaru, prikupljajući povratne podatke korisnika. Ipak, usluga je još uvek u fazi razvoja. U drugoj fazi pokušaće integraciju u već postojeće društvene mreže kako ljudi ne bi morali da idu na sasvim novu stranicu. Prvi će biti Facebook, Google i Twitter.

Izvor: B92

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!