Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Drum after Drum ili kako osvojiti nagradu na međunarodnom festivalu

REGION – U subotu 23. novembra u Studiju smeha u Zagrebu od 15 časova održaće se Drum after Drum – događaj na kojem će svi zainteresovani iz prve ruke saznati šta nagrađene marketinške kampanje čini najboljima.
Na Drum after Drumu biće prikazane nagrađene reklamne kampanje jednog od najpriznatijih evropskih marketinških festivala Golden Drum, koji se održao od 9. do 11. oktobra u Portorožu, a organizatori i članovi stručnog žirija ovogodišnjeg Golden Druma posetioce će upoznati s kriterijumima dodela nagrada na međunarodnom marketinškom festivalu. Na primerima kampanja s festivala zainteresovani će saznati kako se prijaviti, koji su elementi presudni u odluci o dodeli nagrade te kakvom kampanjom pobediti u žestokoj međunarodnoj konkurenciji, koja je u slučaju ovogodišnjeg Golden Druma uključivala čak 1.395 prijava iz ukupno 26 država. Posetioci će imati priliku komentarisati nagrađene radove, učestvovati u diskusiji sa svetskim stručnjacima iz oblasti oglašavanja te upoznati i pozadinske procese organizacije marketinškog festivala.
Program će započeti uvodnim izlaganjem o organizaciji, viziji i međunarodnom značaju samog Golden Drum festivala, o čemu će govoriti izvršna direktorka festivala Barbara Krajnc. Direktorka takmičarskog dela festivala Lučka Peljhan upoznaće prisutne sa sistemom dodele nagrada: od ideje, poziva za prijave do žiriranja, dok će članovi ovogodišnjeg žirija Davor Runje i Dušan Drakalski posetiocima približiti sistem ocenjivanja pristiglih prijava te izneti utiske o kampanjama s kojima su se susreli. Direktor agencije Drap Davor Runje govoriće o nagradama u Multi channel kategorijama, dok će o Single channel kategorijama govoriti Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor kompanije New Moment – New Ideas Company Skopje.
Nakon toga, uslediće projekcija nagrađenih filmova, a potom i diskusija na kojoj će svi prisutno moći dobiti odgovore na pitanja koja ih zanimaju.
Zbog ograničenog broja mesta, pozivamo vas da se prijavite što pre na linku: https://www.entrio.hr/event/drum-after-drum-1041

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!