Drugu godinu za redom pad broja zaposlenih u agencijama za tržišne komunikacije

U ovom tekstu objavljujemo analizu rezultata poslovanja agencija za tržišne komunikacija u Srbiji u 2019. godini, a u okviru studije Agency Report.

MMS Communications/Publicis One nalazi se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu i na drugom mestu po neto dobiti. Ova agencija je u 2019. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 15,31%, pad neto dobiti za 21,60% i pad broja zaposlenih za 6,67%. Takođe, treba napomenuti da u je u Agenciji za privredne registre Republike Srbije MMS Communications registrovan kao pravno lice u okviru koga posluje sedam ogranaka, među kojima su i agencije Leo Burnett i Saatchi&Saatchi.

Na drugom mestu po poslovnom prihodu i na sedmom po neto dobiti nalazi se agencija New Moment New Ideas Company. Ova agencija zabeležila je u 2019. pad po svim finansijskim parametrima – 3,51% po poslovnom prihodu, 19,38% po neto dobiti, a uvećali su tim za 10,14%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i desetom po neto dobiti nalazi se agencija McCann Beograd, koja posluje u okviru I&F Grupe. Ova agencija je u 2019. zabeležila rast poslovnog prihoda od 13,49%, rast neto dobiti za 252,89% i pad broja zaposlenih za 1,30%.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu i 15. po neto dobiti pripalo je agenciji Real Grupa RGS. Ova agencija zabeležila je u 2019. godini rast poslovnog prihoda od 70,94% i pad neto dobiti za 29,17%.

Ovation BBDO našao se po rezultatima poslovanja iz 2019. na visokom petom mestu rang liste po poslovnom prihodu i na 20. po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je neznatan pad prihoda od 0,13% i pad neto dobiti za 1,41%.

U TOP 10 agencija po poslovnom prihodu iz 2019. godine nalaze se i agencije: Kreativa Unlimited, Smart Vision, Fullhouse Ogilvy, Executive Group i Communis. Na samom vrhu liste po neto dobiti u 2019. našla se agencija Open Mind, sa rastom od 205,45%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 127 pravnih lica koja se primarno bave tržišnim komunikacijama (nudeći, pre svega, uslugu integrisanih komunikacija).

Ukupan poslovni prihod agencija za tržišne komunikacije u 2019. porastao je za 2,91%, dok je neto dobit povećana za neverovatnih 1016%. Broj zaposlenih u agencijama za tržišne komunikacije opao je za 7,23%.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Više informacija pogledajte na infografiku ispod:

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari