REGION – Unutar Imago grupe već godinama uspešno posluju produkcijska kuća Riba ribi grize rep, event agencija Projektil i digitalna agencija Jedinica i nula. A sada je nova članica Imago grupe i agencija Drap.
Zahvaljujući Drapovom znanju i iskustvu unutar community i social managementa, kao i inovativnih tehnologija, Imago će dodatno proširiti set usluga koje nudi klijentima te još lakše istrajati u tome da svaku ideju što bolje realizuje u svim komunikacijskim kanalima.
Saradnja Imaga i Drapa traje već godinama, a koliko je uspešna možda najbolje pokazuje činjenica da je baš Drap bio digitalni partner i na kampanji Wing of Love koja je donela prvog kanskog Lava u Hrvatsku.
Proces priključivanja će se odvijati tokom septembra pa će tako već ove jeseni Imago i Drap zajedno krenuti u stvaranje novih kampanja i lov na nove Lavove.
“Integrisani pristup komunikaciji način je razmišljanja Imaga od samih početaka, pre gotovo 26 godina. Kroz ovu akviziciju želimo ubrzati uvođenje inovativnih tehnoloških rešenja u komunikaciju koju kreiramo, te na taj način biti pionir razvoja marketinške komunikacije u regiji, ali i implementirati novu strategiju Ogilvy-a davanjem naglaska na digitalnu i tehnološku ekspertizu”, izjavio je Damir Ciglar, CEO agencije Imago Grupe.
Davor Runje, direktor agencije Drap izjavio je povodom pripajanja Imagu: “Fokus na novim tehnologijama i inovacijama u ovih deset godina bio je ključ uspeha u kreiranju najnagrađivanije digitalne agencije na ovim prostorima, ali duboko verujem da tehnologija nije i ne može biti ostrvo sam za sebe te nam je za dalji razvoj nužna integracija s jakom komunikacijskom agencijom. Imago Ogilvy, kao jedna od najkreativnijih agencija s kojom imamo vrlo uspešnu dugogodišnju saradnju, je bio prirodan izbor za ovaj korak.”