today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Drama u taksiju!

Tim agencije McCann Beograo osmislio je i realizovao kampanju „Drama u taksiju“ za Jugoslovenskog dramsko pozorište. Tri spota čiji akteri su glumci ovog pozorišta u prva 24 sata zabeležila su više od 200.000 pregleda na YouTube kanalu.
Trojica glumaca Nebojša Ljubišić, Slobodan Tešić i Stefan Bundalo na jedan dan su se našli u neobičnim ulogama – vozeći taksi ulicama Beograda, izvodili su svoje lične verzije čuvenih dramskih komada putnicima koji nisu ni slutili o čemu je reč. Ova interaktivna i moderna kampanja je na drugačiji i pristupačniji način približila repertoar pozorišta potencijalnoj publici.
„Promovisanje umetnosti je prilično kompleksan, osetljiv posao u kome je najvažnije imati meru”, kaže Tamara Vučković Manojlović, v.d. direktora Jugoslovenskog dramskog pozorišta i dodaje: „Naš cilj je bio da najavimo novu pozorišnu sezonu i još više povećamo interesovanje za naše predstave. Drago nam je što je ova kampanja izazvala veliko interesovanje.”
Reakcije putnika zabeležile su skrivene kamere postavljene u vozilima dok slušaju priče iz predstava „Otelo“, „Zločin i kazna“ i „Mletački trgovac“, ovaj put ispričane na originalan način. Radnje ovih dela smeštene su u realan život i svedena su na najuzbudljivije, najšokantnije i najemotivnije dramske momente u trajanju od samo dva minuta.
„Primarno smo želeli da podsetimo ljude na snagu velikih priča. Setili smo se ko najviše voli da priča priče: taksisti! Svi mi smo čuli bezbroj njihovih priča, ne uvek svojom voljom. U vreme LOL-ova, lajkova i fejvova, taksi je postao jedno od retkih preostalih oaza pripovedanja”, kaže Nemanja Stanković, kopirajter u agenciji „McCann Beograd” i dodaje: „Takođe, hteli smo da ljudi osete energiju uživo ispričane priče. Zato smo odlučili da taksisti ove priče ispričaju kao da su se njima desile. Ljudi su odlično reagovali, neki su se i setili da im liči na Šekspira, ali nisu posumnjali da je u pitanju skrivena kamera. Drago nam je da ljudi koji inače nisu tipična pozorišna publika ove virale gledaju, dele i pozitivno komentarišu, a nadamo se da ce u septembru, kada počne nova pozorišna sezona, doći u JDP!“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!