today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dragana Josipović preuzela vođenje agencije Futura DDB

REGION – Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorke poslovnog razvoja, saopštila je ova agencija.

Dragana ima više od 25 godina iskustva u agencijskom svetu. Karijeru je započela u Publicis Groupe u Beogradu, nakon čega se 2000. godine pridružila agenciji Futura DDB u Ljubljani, gde je od samog početka bila zadužena za najveće međunarodne i domaće klijente kao što su McDonald’s, Peugeot i Radenska. Na listu poslova koje je obavljala u Ljubljani 2021. godine dodala je i ulogu regionalnog direktora za razvoj poslovanja u Zagrebu.

„Preuzimam agenciju u odličnom stanju – poslednje tri godine beležimo stabilan rast od 30% godišnje, a u budućnost gledamo sa istim visokim ambicijama. Prioritet ostaje izgradnja jakog tima koji će uspešno rešavati poslovne izazove klijenata, kao i jačanje veza i proširenje poslovanja sa postojećim klijentima. Postali smo poželjan partner za klijente koji imaju snažno regionalno prisustvo i cene odličnu uslugu koju koordinisano pružamo na svim tržištima regiona. Komunikacijska rešenja koja direktno utiču na poslovni rast klijenata, izgradnja jakih, relevantnih brendova koji ostavljaju trag u životima potrošača i odlična usluga klijentima, ostaju stubovi na kojima ćemo graditi i u budućnosti“, kaže Dragana Josipović, direktorka Future DDB-a u Zagrebu, koja će i dalje voditi brigu o razvoju poslovanja na nivou cele Futura grupacije.

„Bez Dragane uspeh Future, posebno Future DDB-a u Zagrebu, ne bi bio to što jeste. Ne sumnjam da je zbog njene stručnosti, energije i rukovodstva naša kancelarija u Zagrebu u dobrim rukama. Njena nova uloga je pobeda kako za Futura Grupu, tako i za celo regionalno marketinško tržište“, rekao je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!