REGION – Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorke poslovnog razvoja, saopštila je ova agencija.
Dragana ima više od 25 godina iskustva u agencijskom svetu. Karijeru je započela u Publicis Groupe u Beogradu, nakon čega se 2000. godine pridružila agenciji Futura DDB u Ljubljani, gde je od samog početka bila zadužena za najveće međunarodne i domaće klijente kao što su McDonald’s, Peugeot i Radenska. Na listu poslova koje je obavljala u Ljubljani 2021. godine dodala je i ulogu regionalnog direktora za razvoj poslovanja u Zagrebu.
„Preuzimam agenciju u odličnom stanju – poslednje tri godine beležimo stabilan rast od 30% godišnje, a u budućnost gledamo sa istim visokim ambicijama. Prioritet ostaje izgradnja jakog tima koji će uspešno rešavati poslovne izazove klijenata, kao i jačanje veza i proširenje poslovanja sa postojećim klijentima. Postali smo poželjan partner za klijente koji imaju snažno regionalno prisustvo i cene odličnu uslugu koju koordinisano pružamo na svim tržištima regiona. Komunikacijska rešenja koja direktno utiču na poslovni rast klijenata, izgradnja jakih, relevantnih brendova koji ostavljaju trag u životima potrošača i odlična usluga klijentima, ostaju stubovi na kojima ćemo graditi i u budućnosti“, kaže Dragana Josipović, direktorka Future DDB-a u Zagrebu, koja će i dalje voditi brigu o razvoju poslovanja na nivou cele Futura grupacije.
„Bez Dragane uspeh Future, posebno Future DDB-a u Zagrebu, ne bi bio to što jeste. Ne sumnjam da je zbog njene stručnosti, energije i rukovodstva naša kancelarija u Zagrebu u dobrim rukama. Njena nova uloga je pobeda kako za Futura Grupu, tako i za celo regionalno marketinško tržište“, rekao je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.