DotMetrics zvaničan analitički sistem u Velikoj Britaniji!

REGION – Hrvatski startup DotMetrics postao je zvaničan analitički sistem za prikupljanje podataka o posećenosti britanskih internet stranica, saopštili su iz ovog startapa.

Tržište online oglašavanja u Velikoj Britaniji vredno je 15 milijardi funti, a taj budžet će se u velikoj meri raspoređivati upravo na temelju DotMetricsovih podataka. DotMetrics je pobedu odneo na takmičenju koji je organizovao UK Online Measurement (UKOM), specijalizovana kompanija koju su radi veće transparentnosti tržišta osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača. Na takmičenju je pobedio u partnerstvu s Ipsosom, jednom od najvećih svetskih agencija za istraživanje tržišta, a DotMetrics je iza sebe ostavio velike igrače na globalnom tržištu prikupljanja podataka, poput američkog comScorea.

DotMetrics je do sada podatke prikupljao u zemljama regije, a ovo mu je prvi izlazak na tržišta Zapadne Evrope. Velika Britanija će za hrvatske analitičare biti poseban izazov jer je reč o najvećem evropskom i trećem svetskom tržištu u kontekstu online oglašavanja. Jan Jilek, direktor DotMetricsa, istaknuo je kako je na britanskom tržištu internet uverljivo najznačajniji kanal oglašavanja te da raspodela tog budžeta zavisi od kvalitetnih podataka.

DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju je razvila kompanija FistNet u saradnji sa Ipsos Adriom. Reč je o rešenju koje prikuplja podatke o posećenosti internet stranica tako da beleži i pohranjuje celokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.

U DotMetricsu su već krenuli u pripremu za nastup na britanskom tržištu koji zvanično počinje 1. februara 2021. godine, a ugovor je potpisan na narednih pet godina.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari