Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dostupnost podataka dovodi do demokratizacije marketinškog tržišta!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Milivojem Đorđićem, direktorom Smart Point Adria agencije.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Izrazito nam je drago da Marketing mreža sprovodi istraživanje ovog tipa i da smo deo ovog projekta. Čvrsto verujemo da je transparentnost poslovanja neophodan činitelj pouzdanosti, kredibiliteta i kvaliteta poslovanja svake kompanije. Veoma je bitno da se u ovaj projekat uključi što više agencija, kako bi klijenti na osnovu objektivnih pokazatelja mogli da se odluče za agenciju koja će im pružiti podršku i biti partner pri ostvarivanju strateških ciljeva poslovanja.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentost i dostupnost podataka dovodi do demokratizacije marketinškog tržišta, što znači da se na osnovu realnih pokazatelja poslovovanja stvara prava slika o pozicioniranju određene agencije na tržištu. Transparentnost podrazumeva profesionalnost i čvrstu poslovnu etiku koju bi svaka agencija trebalo da gaji.

Za našu agenciju, važno je…
Da postoji fer i transparen model poslovanja na tržištu. Nama je interno važno da stalno učimo i da se usavršavamo kako bi klijentima pružili adekvatni kvalitet usluge. Jasna profilizacija i ekspertiza su garancija uspeha svake agencije. Unapređenje marketinške prakse i tržišta marketinških usluga moguće je samo ukoliko agencije konstantno uče, razvijaju se i posluju u polju svoje ekspertize.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!