Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dora Kasun i Valentina Mavretić iz agencije Señor osvojile Young Lions Croatia – Grand Prix!

REGION – Mlade nade komunikacijske industrije Dora Kasun i Valentina Mavretić iz agencije Señor svojim su projektom “Niti jedan biciklist nikad” osvojile žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem takmičenju Young Lions powered by Iskon, kome je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom ukazati i na važnost održive mobilnosti i kvaliteta života.

Young Lions takmičenje je na kome se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobijaju priliku takmičiti se s najboljim kolegama iz celog sveta kao predstavnici Hrvatske na globalnom Cannes Young Lions.

Čak 74 takmičara u timovima osmišljavalo je rešenja u pet kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobedu u kategoriji Digital odneli su Bruno Bartolić i Rene Filipović (Convergent Media Group Croatia), u kategoriji Media pobednice su Ana-Marija Žarak i Ivana Kršić (Imago Ogilvy), dok su Dora Kasun i Valentina Mavretić (Señor), pored Grand Prixa pobednice i u kategoriji Print.

Finalisti su ovogodišnjeg takmičenja u kategoriji Digital Jerko Mihaljević i Adrian Rovina (404) i Maja Adžaga i Filip Vdović (Promosapiens); dok su finalisti kategorije PR Filip Latin i Mario Štrok (Imago Ogilvy).

Važna je posebnost takmičenja Young Lions powered by Iskon upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief takmičari rešavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rešenja takmičenja. Ovogodišnji partner takmičenja Iskon i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rešenja za udruženje Sindikat biciklista, koja se već 10 godina zalaže za održivu mobilnost kroz povećanje korišćenja održivih oblika kretanja kao što su vožnja biciklom, pešačenje ili javni prevoz sagledavajući sve aspekte kojima promet utiče na kvalitet života u gradu (zagađenje, buka, prometne nesreće i dr.).

Više informacija možete pronaći na sajtu Dani komunikacija.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!