Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dominik Mahr 4. aprila u Beogradu!

Dominik Mahr, međunarodni ekspert za nove medije i marketing, gostovaće u Beogradu 4. aprila i tom prilikom održaće celodnevni seminar pod nazivom „Digital Innovation and Marketing in the Banking Industry:
Use the opportunities of Digital Technologies to better serve customers and achieve firm goals“, najavili su organizatori.
Napredak tehnologija nudi veći broj novih mogućnosti, ali i glavne zamke u dostizanju trenutnih i novih korisnika. Industrija finansijskih usluga i banke posebno investiraju u tehnologije da bi ukazale na njihovo online bankarstvo i rešenja za mobilna plaćanja. U isto vreme, banke koriste alate kao sto su društvene mreže, digitnalne komplete alata, online takmičenja, online reklamne kampanje, mobilne aplikacije, usluge zasnovane na lokaciji i online istraživanje tržišta da bi se povezali sa korisnicima.
Ovaj seminar obezbeđuje detaljan pregled digitalnih trendova, posebno bankarskog sektora, vežbe o tome kako su digitalni mediji korisni za postizanje marketinških ciljeva, i na kraju, kako postići veće prihode sa nižim troškovima.
Seminar je namenjen profesionalcima u industriji finansijskih usluga koji ulaze u dublji, strukturirani uvid u digitalnim tehnologijama koji će služiti klijentima. Tipično, neki od učesnika su iz sektora menadžmenta, marketinga, oglašavanja, odnosa sa javnošću, brendiranja, komunikacija, strategije ili prodaje. Ovo je prvenstveno namenjeno onima koji imaju neka iskustva u digitalnim medijima u bankarstvu, tek malo ili nimalo iskustva sa mobilnim marketingom. Idealno je za svakoga ko namerava da razvije široku stručnost i da razume uzajamno dejstvo raličitih digitalnih medija.

Više informacija pronađite na sajtu izdavačke kuće Mate Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!