today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Domaća tech kompanija stvorila zajednicu koja okuplja globalne agencijske stručnjake

REGION – Nezavisno od toga radi li se o agenciji za odnose s javnošću, kreativnoj, digitalnoj, event ili tech agenciji, izazovi su često vrlo slični. Rast, produktivnost i učinkovitost, profitabilnost, ljudski resursi, nove tehnologije i trendovi…

Stručnjaci iz domaće tech kompanije Productive, koji se u poslednjih 9 godina bave isključivo agencijama i njihovim potrebama, odlučili su stvoriti Bold, zajednicu koja će okupljati iskusne stručnjake iz agencija svih vrsta i veličina u svetu. Bold je zamišljen kao mesto gde će se razmenjivati saveti i ideje o svemu što u praksi i svakodnevici čini život agencijskih stručnjaka, bez obzira na to u kojoj industriji radili.

„Na svakodnevnoj bazi u Productiveu se bavimo načinom rada agencijskih stručnjaka i njihovim suočavanjem sa izazovima na svim nivoima. Primetili smo da većina zapravo ima vrlo slične probleme i izazove u radu. Bold smo odlučili pokrenuti jer želimo okupiti i spojiti ljude koji međusobno mogu jedni drugima pomoći znanjem i iskustvom“, rekao je Stjepan Šandor, product marketing specialist u Productiveu.

Praktično, Bold je online zajednica u kojoj ćete moći razmenjivati ideje, savete i izazove sa kolegama iz globalnih agencija, deliti materijale, raspitati se o novim načinima poslovanja… Komunikacija će se na početku odvijati na pojedinim kanalima na Slacku, a u planu su i webinari, kao i druženja uživo.

„Ideja o ovakvoj zajednici razvija se već gotovo dve godine, a naziv Bold (eng. odvažan) smo izabrali jer znamo koliko hrabrosti i stava treba da biste vodili uspešnu agenciju i ostvarili zadate ciljeve, a posebno da biste vodili svoje zaposlene. Bold je trenutno potpuno besplatan na globalnom nivou i nadamo se da će postati središnje mesto razmene ideja agencijskih stručnjaka“, rekla je Marija Kata Vlašić, koja na poziciji content marketing specialist kreira sadržaj koji informiše, edukuje i inspiriše agencijske stručnjake.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!