REGION – Nezavisno od toga radi li se o agenciji za odnose s javnošću, kreativnoj, digitalnoj, event ili tech agenciji, izazovi su često vrlo slični. Rast, produktivnost i učinkovitost, profitabilnost, ljudski resursi, nove tehnologije i trendovi…
Stručnjaci iz domaće tech kompanije Productive, koji se u poslednjih 9 godina bave isključivo agencijama i njihovim potrebama, odlučili su stvoriti Bold, zajednicu koja će okupljati iskusne stručnjake iz agencija svih vrsta i veličina u svetu. Bold je zamišljen kao mesto gde će se razmenjivati saveti i ideje o svemu što u praksi i svakodnevici čini život agencijskih stručnjaka, bez obzira na to u kojoj industriji radili.
„Na svakodnevnoj bazi u Productiveu se bavimo načinom rada agencijskih stručnjaka i njihovim suočavanjem sa izazovima na svim nivoima. Primetili smo da većina zapravo ima vrlo slične probleme i izazove u radu. Bold smo odlučili pokrenuti jer želimo okupiti i spojiti ljude koji međusobno mogu jedni drugima pomoći znanjem i iskustvom“, rekao je Stjepan Šandor, product marketing specialist u Productiveu.
Praktično, Bold je online zajednica u kojoj ćete moći razmenjivati ideje, savete i izazove sa kolegama iz globalnih agencija, deliti materijale, raspitati se o novim načinima poslovanja… Komunikacija će se na početku odvijati na pojedinim kanalima na Slacku, a u planu su i webinari, kao i druženja uživo.
„Ideja o ovakvoj zajednici razvija se već gotovo dve godine, a naziv Bold (eng. odvažan) smo izabrali jer znamo koliko hrabrosti i stava treba da biste vodili uspešnu agenciju i ostvarili zadate ciljeve, a posebno da biste vodili svoje zaposlene. Bold je trenutno potpuno besplatan na globalnom nivou i nadamo se da će postati središnje mesto razmene ideja agencijskih stručnjaka“, rekla je Marija Kata Vlašić, koja na poziciji content marketing specialist kreira sadržaj koji informiše, edukuje i inspiriše agencijske stručnjake.