REGION – Brandoctor, prva brending agencija u ovome delu Evrope, ponosna je na lansiranje brenda za uglednu austrijsku kompaniju Doka. Brend konsultatni iz Brandoctora stvorili su i imenovali Form-on, novi brend korišćenih građevinskih oplata, a poslom su dokazali svoje veštine koristeći vlastitu jedinstvenu metodologiju brendiranja kroz Osam sastojaka koji grade brendTM. Doka s novim brendom Form-on ima za cilj radikalno inovirati globalni biznis s korišćenim oplatama.
„Spojili smo najbitnije od Doke – njihovo iskustvo i znanje s prednošću novog brenda, a to je vrednost za novac, te moderan i pametan odabir, i tako izdvojili komparativnu prednost. Bitno je bilo argumentovati naše smerove u imenovanju i vizuelnom identitetu. Razlika u odnosu na hrvatske klijente bila je brzina odluke i argumentovanost u odabiru imena i vizuelnog identiteta“, izjavila je Anja Bauer Minkara, stariji brend konsultant iz Brandoctora.