SVET – Agencija godine na 24. CRESTA festivalu već četvrtu godinu za redom je Forsman & Bodenfors, Geteburg, sa šest osvojenih nagrada. Njihova lista uključuje 4 Grand Prixa, jedno zlato i jedno srebro.
McCann Worldgroup je Mreža godine, zahvaljujući tri agencije iz njihove mreže koje su zajedno osvojile ukupno 47 poena. McCann agencije iz New Yorka, Frankfurta i Birminghama omogućile su ovaj uspeh. Odmah iza njih našao se BBDO Worldwide sa 46 poena, te Havas Worldwide sa 43 poena.
U 12 Cresta kategorija, prijave u osam od njih osvojile su Grand Prix. Pored agencije Forsman & Bodenfors, dva je osvojila agencija Rosapark Pariz, u kategorijama Outdoor i Dizajn, a dva su otišla u agenciju Tangrystan Oslo, u kategorijama TV/Kino/Online film i Umeće.
Hamper Studio iz Zagreba osvojio je bronzu u kategoriji Dizajn sa svojim projektom Beauty Fools.
Cresta Awards pokrenut je 1993. godine od strane Creative Standards International, a ove godine su zabeležili učešće 53 zemlje. Ukupno 233 oglasa, kampanja i interaktivnih radova ušli su u finale i izabrani od strane preko stotinu vrhunskih kreativaca iz celog sveta.