REGION – Društvo za marketing Slovenije (DMS), u okviru Slovenske marketinške konferencije (SMK), uručilo je nagrade za Marketinšku odličnost. Nagrade su uručene kompanijama koje su, svojom marketinškom usmerenošću i pristupima, uzor celoj marketinškoj, odnosno poslovnoj zajednici.
Nagrade su osvojili:
- Kategorija mala i srednja preduzeća, B2B i B2C segment: MEDEX, Ljubljana.
- Kategorija velika preduzeća, B2B segment: ADRIA MOBIL, Novo mesto.
- Kategorija velika preduzeća, B2C segment: LIDL Slovenija.
Između 2.000 poslovno uspešnih preduzeća, komisija koju su činili Darko Dujič (predsednik DMS, Ceneje.si), Jaka Lenardič (Enki), Sašo Palčič (Madwise), Mitja Pirc (Pristop Poslovno savjetovanje) i Špela Žorž (Grey Ljubljana), izabrali su 117 preduzeća. Drugostopena komisija, u kojoj su pored Darka Dujiča bili Eva Aljančič (BMW Group Slovenija), Marja Feldin (SipaBoards), Peter Frankl (Časnik Finance), Nataša Mithans (Pristop), Karmen Škoda Piško (Adriatic Slovenica) i Tamara Zajec Balažič (Osiguranje Maribor), izbrala je finaliste u tri različite kategorije
Više informacija na http://www.dmslo.si/