REGION – Stručni žiri, na čelu sa Anom Praprotnik, direktorkom marketinga Save Turizem, dodelio je 31 nagradu od 170 prijavljenih projekata, u okviru 10. jubilarnog WEBSI festivala.
Najboljom agencijom godine proglašen je DROM, najboljim klijentom godine Atlantic Grupa, a najbolji projekat festivala je „To ni Planica“, koji su za Ljubljanske mlekarne osmislili Internavti.
Najbolja digitalna kampanja je „Jimmy Fantastic JOKE arena“, koju su za Atlantic Grupu kreirale agencije DROM i Kreatorij, a najefikasniji digitalni projekat je „SKB potrošniški kredit – podpiramo uresničitev vaših želja“, koji je za SKB kreirao iPROM. Živa Deu iz Atlantic Grupe proglašena je najboljim digitalcem godine.
Dobitnik nagrade je i web stranica Dolinšek-S, a najbolji dizajn obezbedila je Agencija 101 na predstavljanju svoje veb stranice. Za najbolje korisničko iskustvo nagrada je pripala Turističkoj zajednici Slovenije za projekat Idearne pri spletnem mestu Taste Slovenia, a najbolji sadržaj bila je kampanja „Tvoja ljubezen. Tvoja stvar“ koju je za Atlantic Grupu kreirao DROM.
Spisak svih dobitnika dostupan je na sajtu Marketing magazina.