today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljene nagrade PHNX 2021 Awards!

SVET – AdForum pokrenuo je prošle godine PHNX nagrade, događaj koji je bio osmišljen da proslavi kreativnost i podigne raspoloženje u industriji tokom krize koja je zadesila svet. Iako je zamišljen da se održi samo prošle godine, organizatori su ipak odlučili da ove godine organizuju drugo izdanje. Prošle nedelje proglašeni su i dobitnici u okviru online ceremonije.

Nakon debate, žiri je odlučio da dodeli dve Grand Prix nagrade. Ogilvy je osvojio obe, odnosno jer su dobitnici Geometry Ogilvy (Japan) za kampanju „Second Life“ klijent IBM i Ogilvy (UK & Toronto) za kampanju „Courage Is Beautiful“ klijent Dove.

Dobitnici zlatnih nagrada su:

TRANSFORM A BRAND
Memac Ogilvy (UAE) – “Buy With Your Time”, IKEA
Wunderman Thompson (Thailand) – “#StayHome Miles Exchange”, Thai Airways

TRANSFORM AN INDUSTRY
Edelman (UK) – “#BuyBackFriday’, IKEA
Ogilvy Mumbai (India) – “Not Just A Cadbury Ad”, Mondelez India

TRANSFORM COMMUNICATIONS
Saatchi & Saatchi (Australia) – “Donation Dollars”, the Royal Australian Mint
Lowe Mullen Lowe (Spain) – “Indoor Ads”, Lynx/Axe (Unilever)

TRANSFORM WORKING
Geometry Ogilvy (Japan) – “Second Life”, IBM

TRANSFORM LIVES
Ogilvy (UK & Toronto) – “Courage Is Beautiful”, Dove

Sve ostale dobitnike možete pogledati na sajtu https://adforum.com/phnx-winners

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!