SVET – AdForum pokrenuo je prošle godine PHNX nagrade, događaj koji je bio osmišljen da proslavi kreativnost i podigne raspoloženje u industriji tokom krize koja je zadesila svet. Iako je zamišljen da se održi samo prošle godine, organizatori su ipak odlučili da ove godine organizuju drugo izdanje. Prošle nedelje proglašeni su i dobitnici u okviru online ceremonije.
Nakon debate, žiri je odlučio da dodeli dve Grand Prix nagrade. Ogilvy je osvojio obe, odnosno jer su dobitnici Geometry Ogilvy (Japan) za kampanju „Second Life“ klijent IBM i Ogilvy (UK & Toronto) za kampanju „Courage Is Beautiful“ klijent Dove.
Dobitnici zlatnih nagrada su:
TRANSFORM A BRAND
Memac Ogilvy (UAE) – “Buy With Your Time”, IKEA
Wunderman Thompson (Thailand) – “#StayHome Miles Exchange”, Thai Airways
TRANSFORM AN INDUSTRY
Edelman (UK) – “#BuyBackFriday’, IKEA
Ogilvy Mumbai (India) – “Not Just A Cadbury Ad”, Mondelez India
TRANSFORM COMMUNICATIONS
Saatchi & Saatchi (Australia) – “Donation Dollars”, the Royal Australian Mint
Lowe Mullen Lowe (Spain) – “Indoor Ads”, Lynx/Axe (Unilever)
TRANSFORM WORKING
Geometry Ogilvy (Japan) – “Second Life”, IBM
TRANSFORM LIVES
Ogilvy (UK & Toronto) – “Courage Is Beautiful”, Dove
Sve ostale dobitnike možete pogledati na sajtu https://adforum.com/phnx-winners