Ministar poljoprivrede Dušan Petrović, predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin i generalni direktor dnevnog ekonomskog lista „Privredni pregled“ Dušan Jugović uručiće u Privrednoj komori Srbije tradicionalne nagrade „Najbolje iz Srbije 2011“. Nagrada se dodeljuje osmi put za najbolje robne, uslužne, korporativne i lične brendove na tržištu Srbije, u 20 kategorija.
Dobitnici nagrada za iz sektora svakodnevne potrošnje su korporativni brend hrana , „Karneks“ – Vrbas, robni „eurokrem“ – Svislajon- Takovo“, korporativni brend pića – „Nektar“ Bačka Palanka, robni „jelen pivo“ Apatinska pivara, korporativni brend hemija „Maksima“- Lučani i robni „marisol“ -„Esensa“, Beograd.
Nagrađeni su i korporativni brendovi -odeće i obuće „Mona“ Beograd, poslovne usluge -Naučni institut za veterinarstvo „Novi Sad“, trgovina -DIS -Krnjevo, usluge – Specijalna bolnica za rehabilitaciju Ribarska Banja i za usluge (mala i srednja preduzeća) – Slobodna zona Pirot. Nagrada je pripala i robnim brendovima za proizvodna dobra „Nutiko koncentrati“ -Vranje i lokalnom „Nišvil džez festival“ Niš. Nagradu kao najbolji inostrani korporativni brend osvojio je „Merkator-S“ – Novi Sad. Ciljevi ove tradicionalne godišnje akcije usmereni su na promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina poslovanja, jačanje imidža domaćih brendova i konkurencije, uz podršku inovativnosti i afirmaciju lokalnih brendova.
Akcijom se daje podrška i stranim investitorima i inostranim firmama, za ostvarene poslovne rezultate na našem tržištu. Pobednici će dobiti pravo da znak „Najbolje iz Srbije“, koriste na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima, kao znak kvaliteta i poverenja.
Izvor: Tanjug