Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dodeljene nagrade KAKTUS 2022!

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na osmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS by 1664 Blanc. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 250 projekta.

Kampanja „Superhero“, koju je osmislila i realizovala agencija McCann Beograd za klijenta Mastercard,  proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix.

Sa ukupno 14 finalista od čega dva dobitnika, kompanija A1 Srbija proglašena je šestu godinu za redom Oglašivačem godine. Agencija Leo Burnett, sa 22 finaliste od čega 5 dobitnika proglašena je Agencijom godine.

Agencija Leo Burnett osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – Radio i Profitna integrisana kampanja za projekat „Srećna mi NovA1“ za klijenta A1 Srbija; Pojedinačni radovi – Print za projekat „Frikom Kapri Leto je“ za klijenta Frikom; Pojedinačno radovi – Outdoor i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište za projekat SMOKI 50 YEARS CELEBRATION za klijenta Atlantic Štark.

Agencija McCann Beograd osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – PR i Inovativna integrisana kampanja za projekat Superhero kompanije Mastercard, kao i u kategoriji Execution – Produkcija za projekat „Skrati priču. Pronađi bolji posao.“ za klijenta Infostud Grupa.

Agencija Ovation BBDO osvojila je nagradu u kategorijama Pojedinačni radovi – Influencer marketing za kampanju “Rispekt za sve što jesi” za klijenta PepsiCo – Marbo Product.

Agencija Communis osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačno radovi – Interne komunikacije za projekat NIS vrednosti – Držimo se reči za klijenta Naftna industrija Srbije; Digital – Social Media za projekat Vila Divljina za klijenta WWF Adria; Digital – Content marketing za projekat Jednakost dolazi iz kuće za klijenta Bambi i Pojedinačno radovi – Web za projekat Najskuplja stolica na svetu za klijenta WWF Adria.

Agencija Represent Communications krunisana je sa tri priznanja – u kategorijama Pojedinačni radovi – BTL za projekat Jače od straha za klijenta Roche; Pojedinačni radovi – Event za projekat Kuća iz budućnosti za klijenta Eco Natura i Pojedinačni radovi – Direktni marketing za projekat Recikliraj hejt za klijenta Recan fondacija.

Agencija Konteent Media osvojila je dve nagrade u kategorijama Employer branding integrisana kampanja i Pojedinačni radovi – Media za projekat Bukvalno za kikiriki za klijenta The Fun&Fit Company.

Agencija M2Communications osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Video za projekat Cupra Hero – interaktivni video za klijenta Porche SCG.

Agencija Direct Media United Solutions osvojila je nagradu u kategoriji Execution – Dizajn za projekat HIV je etiketa, koji je rađen za udruženja POTENT.

Agencija Red Communication osvojila je nagradu u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja za projekat „Tvoj pogled na svet“ za klijenta Roche.

Agencija LUNA\TBWA Belgrade osvojila je nagradu u kategoriji Cross Media integrisana kampanja za projekat „Hajde da imamo vremena“ za klijenta Grand kafa.

Agencija Friday Finally osvojila je nagradu u kategoriji Brand Awarness integrisana kampanja za projekat „18+ godina sa vama!“ za klijenta Polovni automobili.

Agencija DROM Agency osvojila je nagradu u kategoriji Digitalna integrisana kampanja za projekat Unfollow za klijenta Atlantic Grupa – Cockta.

Mercator-S osvojio je nagradu u kategoriji Adaptirana integrisana kampanja za projekat Poziv Deda Mraza.

IKEA Srbija osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – TV za kampanju IKEA Srbija – Puppy Love.

Agencija Propulsion osvojila je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti za projekat Priručnik medijske i informacione pismenosti za roditelje, a koji je rađen u saradnji sa USAID Srbija i Ministarstvo kulture i informisanja.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji su činili priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radio je u sastavu: Bojan Brukner, Creative Director, Leo Burnett Beograd; Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS; Ivana Kozličić, RRP Marketing Communication Manager SEE, Philip Morris International; Ivo Matejin, Partner & Creative Director, Propulsion; Katarina Šibalić, Marketing Director, Strauss Adriatic; Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd; Milan Perić, Marketing & Communications Director, Carlsberg Srbija; Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo; Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager UBBAI Region, MARS; Vladimir Aranđelović, Digital Director, Direct Media United Solutions i Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO.

Regionalni žiri ove godine činio je: Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska); Danilo Kalezić, Senior PR, Communications & Events Manager, Porto Montenegro (Crna Gora); Iva Kaligarić, Managing Director, Señor (Hrvatska); Krešimir Katić, Head of Marketing, Market Research & Customer Experience, Zagrebačka banka (Hrvatska); Ksenija Planić, Creative Director, Bild Studio (Crna Gora); Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (Severna Makedonija); Marina Bolanča, Managing Director, Abeceda komunikacije (Hrvatska); Marina Burazer, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska); Medeja Kraševec, Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija); Milena Jakovljević, Strategy Director, DROM Agency (Slovenija); Miha Bevc, Partner & Creative Director, Herman&partnerji (Slovenija); Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska); Tomaž Apohal, Creative Director, Yootree (Slovenija); Vanja Činić, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska) i Vladimir Ristevski, Partner & Creative Director, Piksel LTD (Severna Makedonija).

Nagradu KAKTUS Talents (powered by SBB) osvojio je tim Trstenik, koji su činili Dušan Nikolić i Milena Stojić iz agencije Žiška. Nagrada KAKTUS Rising Star pripala je Dragani Milačak iz agencije Red Communications.

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu, kao i spisak finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!