SVET – Međunarodni žiri urednika i novinara vodećih svetskih medija koji prate kreativnu i komunikacijsku industriju, među kojima je i Marketing mreža, pregledao je, u okviru takmičenja Epica Awards 2023 pregledao je na stotine kreativnih komunikacijskih rešenja i doneo odluku o dobitnicima.
Najveći broj prijava na Epica nagrade ove je godine stigao iz Kanade (296), zatim Nemačka (202), Francuske (138), SAD-a (126) i Velika Britanija (125). Što se tiče mreža, posebno su bili zastupljeni Publicis Groupe, McCann Worldgroup, Dentsu i VML (novokombinovani VMLY&R i Wunderman Thompson).
Jedino rešenje iz Adriatic regije odlikovano na ceremoniji dodele prestižnih Epica nagrada, i to bronzanim priznanjem, jeste projekat agencije Via Media Sarajevo i kompanije Bingo Tuzla.
Mrežom godine proglašen je McCann Worldgroup, a Agencijom godine McCann NY.
Prestižne Grand Prix nagrade dodeljena su u sledećim kategorijama:
ODGOVORNOST: The last photo, Hope&Glory PR, Velika Britanija, CALM
PR: The brake room, McCann New York, SAD, Chick-fil-A
DIZAJN: ADLAM: An alphabet to preserve a culture, McCann New York, SAD, Microsoft
INOVACIJA: The mammoth meatball, VML, Holandija, Vow
DIGITAL: Where to settle, McCann Poland, Poljska, Mastercard
FILM: Train Of Memories, SIX Inc, Japan, Sotetsu Holdings
Spisak svih dobitnika pogledajte na sajtu www.epica-awards.com