SVET – Međunarodni žiri urednika i novinara vodećih svetskih medija koji prate kreativnu i komunikacijsku industriju pregledao je, u okviru takmičenja Epica Awards 2022, preko 3.000 kreativnih komunikacijskih rešenja i doneo odluku o dobitnicima.
Najveći broj prijava pristigao je iz Severne Amerike (400), zatim iz Ukrajine (396), Nemačke (276) i Francuske (158). Što se tiče mreža, McCann, Publicis i Accenture bile su posebno dobro zastupljene na ovogodišnjem takmičenju.
Jedino rešenje iz Adriatic regije odlikovano na ceremoniji dodele prestižnih Epica nagrada, jeste projekat pod nazivom “#AIartNotHumanWar“ ljubljanske agencije Pristop.
Žiri kojim je ove godine predsedavao David Griner, bivši međunarodni urednik Adweeka i suosnivač neprofitne organizacije Creative Ladder, Grand Prix priznanja dodelio je agencijama iz Nemačke, Norveške, Indije, SAD, Kanade i Brazila. Mrežom godine proglašen je McCann Worldgroup, a Agencijom godine Rethink iz Kanade.
Spisak svih dobitnika pogledajte na sajtu www.epica-awards.com