Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljene IAB Mixx nagrade!

Juče u Narodnom pozorištu u Beogradu organizovana je prva po redu IAB Mixx konferencija, na kojoj su dodeljene i IAB MIXX Awards za 2016. godinu.

O tome ko će dobiti MIXX nagrade odlučivao je 12-člani žiri na čelu sa Ivanom Minićem, predsednik ovogodišnjeg žirija. Na adresu IAB Srbija stigle 53 prijave za 45 radova, koje je poslalo 38 brendova i 29 agencija i kompanija.

Prvu od deset IAB MIXX nagrada, u kategoriji Best Innovation, osvojila je Telenor banka, sa projektom „Irvas zna“, izrađenim u saradnji sa agencijom Euroart93.

Nagrada u kategoriji Best Microsite ide kompaniji Imlek, za projekat „Čoko mleko grad“, realizovanim u saradnji sa agencijom Direct Media.

Kategoriju Best Mobile osvaja kompanija The Coca-Cola Company, za Tastly app, napravljenoj u saradnji sa agencijom Universal Media, specijalno za domaće tržište.

U kategoriji Best Corporate Website nagradu osvaja kompanija SBB, sa korporativnim sajtom www.sbb.rs, na čijoj izradi je radila agencija Wireless Media.

U kategoriji Best Brand Awareness Campaign nagrada ide kompaniji The Coca-Cola Company sa brendom Fanta i projektom lansiranja uvrnute flašice, koji su realizovali u saradnji sa agencijom Executive Group.

Nagrada za Best Direct Response and Lead Generation Campaign ide kompaniji Raiffeisen banka, koja je u saradnji sa agencijom Degordian realizovala projekat „Kampanja za keš kredit“.

Nagradu Best Social Media Campaign osvaja The Coca-Cola Company, za kampanju „Schweppes – samo za iskusne“. Kako izgleda pobednička kampanja na društvenim mrežama, na kojoj su sarađivali sa agencijom Executive Group, možete videti ovde:

Best Branded Content napravila je kompanija Infostud, koja je uz pomoć agencije McCann Beograd, realizovala projekat „Kako preživeti grozan posao“.

U kategoriji Best Cross Media Integration nagradu dobija kompanija Nescafé, za projekat predstavljanja novih ukusa #takovanila i #takokaramela, urađen u saradnji sa agencijom Publicis Beograd.

I na kraju, IAB MIXX Grand Prix Serbia 2016 odlazi The Coca-Cola Company i agenciji Executive Group, za projekat lansiranja uvrnute flašice brenda Fanta.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!