Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dodeljene IAB Mixx nagrade!

Juče u Narodnom pozorištu u Beogradu organizovana je prva po redu IAB Mixx konferencija, na kojoj su dodeljene i IAB MIXX Awards za 2016. godinu.

O tome ko će dobiti MIXX nagrade odlučivao je 12-člani žiri na čelu sa Ivanom Minićem, predsednik ovogodišnjeg žirija. Na adresu IAB Srbija stigle 53 prijave za 45 radova, koje je poslalo 38 brendova i 29 agencija i kompanija.

Prvu od deset IAB MIXX nagrada, u kategoriji Best Innovation, osvojila je Telenor banka, sa projektom „Irvas zna“, izrađenim u saradnji sa agencijom Euroart93.

Nagrada u kategoriji Best Microsite ide kompaniji Imlek, za projekat „Čoko mleko grad“, realizovanim u saradnji sa agencijom Direct Media.

Kategoriju Best Mobile osvaja kompanija The Coca-Cola Company, za Tastly app, napravljenoj u saradnji sa agencijom Universal Media, specijalno za domaće tržište.

U kategoriji Best Corporate Website nagradu osvaja kompanija SBB, sa korporativnim sajtom www.sbb.rs, na čijoj izradi je radila agencija Wireless Media.

U kategoriji Best Brand Awareness Campaign nagrada ide kompaniji The Coca-Cola Company sa brendom Fanta i projektom lansiranja uvrnute flašice, koji su realizovali u saradnji sa agencijom Executive Group.

Nagrada za Best Direct Response and Lead Generation Campaign ide kompaniji Raiffeisen banka, koja je u saradnji sa agencijom Degordian realizovala projekat „Kampanja za keš kredit“.

Nagradu Best Social Media Campaign osvaja The Coca-Cola Company, za kampanju „Schweppes – samo za iskusne“. Kako izgleda pobednička kampanja na društvenim mrežama, na kojoj su sarađivali sa agencijom Executive Group, možete videti ovde:

Best Branded Content napravila je kompanija Infostud, koja je uz pomoć agencije McCann Beograd, realizovala projekat „Kako preživeti grozan posao“.

U kategoriji Best Cross Media Integration nagradu dobija kompanija Nescafé, za projekat predstavljanja novih ukusa #takovanila i #takokaramela, urađen u saradnji sa agencijom Publicis Beograd.

I na kraju, IAB MIXX Grand Prix Serbia 2016 odlazi The Coca-Cola Company i agenciji Executive Group, za projekat lansiranja uvrnute flašice brenda Fanta.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!