REGION – Ceremonija dodele Epica nagrada za 2011. godinu i „European Creative Conference“ održani su u petak u Centru za urbanu kulturu (Kino Šiška) u Ljubljani (Slovenija), čime je zvanično obeleženo i 25 godina ove manifestacije.
Na ovogodišnjoj dodeli nagrada uručeno je ukupno 75 zlatnih, uključujući i četiri grand prija, kao i 151 srebrna i 162 bronzane nagrade, što je 17 odsto više priznanja nego 2010. godine, saopštili su organizatori. Ove godine najuspešnije zemlje bile su Nemačka, sa ukupno 89 osvojenih priznanja, Francuska sa 66, Švedska sa 58 i Velika Britanija sa 41 osvojenom nagradom. Iako se na konkurs prijavilo i pet učesnika iz Srbije sa ukupno 18 radova, ove godine ni jedna srpska agencija nije osvojila Epica priznanje.
Kao najuspešnije agencije, na 25. po redu Epica dodeli nagrada, izdvojile su se između ostalih „Forsman & Bodenfors“ iz Švedske, „Serviceplan Gruppe“ iz Nemačke, kao i „Wieden+Kennedy“ iz Holandije i „Fred & Farid Group” iz Francuske.
Tokom prošle godine na adresu organizatora stiglo je ukupno 3739 radova iz 589 agencija i 48 zemalja. Epica je najstarija manifestacija na kojoj se dodeljuju nagrade iz oblasti komunikacija, čiji je cilj podsticanje najviših standarda kreativnosti i pružanje pomoći agencijama u razvijanju njihove reputacije širom Evrope. Ove godine nagrade je dodelio žiri koji čine novinari i urednici iz 35 uglednih časopisa iz oblasti oglašavanja iz 28 zemalja. Epica je do sada održana u 19 evropskih gradova: Brisel, Amsterdam, Moskva, London, Cirih, Diseldorf, Varšava, Lisabon, Helsinki, Prag, Milano, Dablin, Budimpešta, Istanbul, Stokholm, Atina, Beograd, Zagreb i Ljubljana. Ovogodišnji domaćin događaja bio je slovenački MM Marketing Magazin.