today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dodeljene Effie Serbia nagrade!

Dobitnici nagrada na Effie Awards Serbia proglašeni su sinoć u Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Jedan Zlatni Effie, dva srebrna i sedam bronzanih trofeja dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. januara 2017. do 31. decembra 2017. godine.

Prvi put u Srbiji jednoj kampanji dodeljeno je zlato. U pitanju je kampanja “Budi NEO”, agencije Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile u takmičarskoj kategoriji Internet i telekomunikacije. Srebrni Effie u kategoriji Finansije i platne kartice osvojila je kampanja “Erste Housing Loan Campaign”, koju je agencija Executive Group radila za Erste Bank. Drugi srebrni Effie pripao je kampanji “Vip NEO” agencije Leo Burnett/Publicis One, koja je kreirana za klijenta Vip Mobile, a takmičila se u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih prozivoda ili usluga.

Ukupno sedam kampanja osvojilo je bronzani Effie: “Crno je Zaječarsko”, agencija Ovation BBDO, klijent Heineken Srbija u kategoriji Alkoholna pića (Pivo i vino); ”Srbija je neXt inspiracija”, agencija McCann Beograd, klijent The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.

U istoj kategoriji bronzu je osvojio rad ”Moja kravica jogurt trougao”, agencija Leo Burnett/Publicis One i Communis, za klijenta Imlek. U kategoriji Finansija i platnih kartica dodeljena su dva bronzana Effie-ja za kampanje: “Predodobrenje za brže useljenje”, agencija Ovation BBDO, klijent Unicredit banka i kampanja “Intermezzo keš kredit – 7 godina”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Banca Intesa.

Kampanja “Novo Plazma iskustvo” bronzani Effie je osvojila u okviru kategorije Lansiranje novih lokalnih proizvoda ili usluga, dok su “Vip Brzalice”, agencija Leo Burnett/Publicis One, klijent Vip Mobile, ovu nagradu osvojile u okviru takmičarske kategorije Internet i telekomunikacije.

Ove godine 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih deset. Effie Awards se drugi put organizuje u Srbiji od strane IAA Serbia, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!