Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dodeljene DISRUPT Awards za 2021. godinu

Na svečanoj dodeli nagrada proglašeni su dobitnici DISRUPT AWARDS.

U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Ikea za projekat Ljubav živi i izvan 4 zida, Metalac i Pioniri za Od tvita do Dnevnika 2, Fondacija Mira Brtka za Refleksije, Hemofarm fondacija i New Moment New Ideas Company za projekat Nesalomivi, Dan Graf za kampanju Danas. Zbog sutra, Banca Intesa za Kalendar različitosti, Fashion Company za projekat Replay x Senidah, Telekom Srbija i Web Media Agency za Kako smo na TikToku razbili mit o sebi.

U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Shoppster za projekat TV, Atlantic Grand i Pom Pom za Grand Single Origin, Atlantic Štark i Popular za projekat Ledena Bananica, Kuća Čuvarkuća za Trijumfalni marš, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, M2Communications za Godišnjicu Pokreta nesvrstanih, Mastercard, McCann i Chapter4 za Superhero, Converse i Ovation BBDO za Rečnik nove stvarnosti, Xiaomi Balkans za Pokaži ko te smara za Xiaomi.

Za specijalne nagrade ove godine je bila žestoka konkurencija a prestižnu titulu DISRUPT BRUTAL osvojila je Hemofarm fondacija i agencija New Moment New Ideas Company za projekat Nesalomivi, dok je DISRUPT INFLUENCE ponela Direct Media za projekat Kada budeš bila spremna. Nagrada koja je tek ove godine uvedena DISRUPT INO otišla je u ruke M2Communications za projekat Lightwave Luštica Bay.

Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, odlučivali su o dobitnicaima. Sastav žirija: Jelena Bulatović – Srpska asocijacija menadžera, u ulozi predsednika žirija, Miro Antić – M2Communications, Kosara Dangić Milentijević – Kabinet pivara, Zoran Golub – Atlantic Grand, Jelena Milašinović – Beogradska filharmonija, Una Ratković – Telekom Srbija, Marija Halar – NIS, Tamara Bekčić – Chapter4 PR, Željka Ćirić Jakovljević – Unicredit banka, Tamara Stančev – Shoppster, Barbara Garčević – Preventer i Nađa Jokanović – Wannabe, u ulozi članova žirija.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!