REGION – Na drugoj dodeli nagrada DIGGIT, koja je održana u okviru pete slovenske konferencije o digitalnim komunikacijama, dodeljeno je jedanaest zlatnih nagrada kreativnim rešenjima u jedanaest kategorija. Četiri velike nagrade osvojili su radovi koji su se među prijavljenim isticali u oblasti digitalnih inovativacija, digitalne strategije, digitalnog oglašavanja i društvenih mreža.
Među 42 prijavljena rada stručni žiri je veliku nagradu za digitalnu inovaciju dodelio agenciji Renderspace i Telekom Sloveniji za aplikaciju Daljinac+ koja je dobila i zlatnu nagradu u kategoriji finansijske usluge, osiguranje i bankarstvo.
Veliku nagradu za digitalnu strategiju dobili su Saatchi&Saatchi i Hofer trgovina za projekat FerFud. Ovaj je rad takođe dobio zlatnu nagradu u kategoriji trgovina. Agencija Sonce.net i BMW Group Slovenija dobili su veliku nagradu za kampanju Mini skitnja. Lidl Slovenija osvojio je veliku nagradu u kategoriji društvenih medija za upravljanje Facebook stranicom Lidl Slovenija.
Slovenske agencije i klijenti su digitalne alate, kanale, strategije i druga digitalna rešenja ove godine mogli prijaviti u 18 takmičarskih kategorija, podeljeno je jedanaest zlatnih nagrada u jedanaest kategorija.
Spisak svih dobitnika pogledajte na sajtu http://www.diggit.si/