Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dodeljene Croatia Effie nagrade

U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone dodeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinških agencija dodeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i šest bronzanih nagrada. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojio je Tele2 za kampanju „Gregor launch“ nastalu u saradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media Polis.
Najuspešnija agencija ovogodišnjeg Effie takmičenja je Bruketa&Žinić OM s četiri osvojene Effie nagrade, sledi BBDO Zagreb s tri, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Tele2, Zagrebačka pivara i Podravka.
O pobednicima takmičenja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka). „Posebno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlatno i srebro u kategoriji telekomunikacija, nagrade koje potvrđuju na uspeh, ali i nagradjuju našu hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je Maja Čulig, v.d. vođe sektora marketinških komunikacija u Tele2 Hrvatska.
Hrvatsko izdanje Effie takmičenja organuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.

Više informacija o nagrađenima možete pronaći na sajtu http://www.danikomunikacija.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!