U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone dodeljene su prestižne Croatia Effie 2013 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U oštroj konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinških agencija dodeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i šest bronzanih nagrada. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojio je Tele2 za kampanju „Gregor launch“ nastalu u saradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media Polis.
Najuspešnija agencija ovogodišnjeg Effie takmičenja je Bruketa&Žinić OM s četiri osvojene Effie nagrade, sledi BBDO Zagreb s tri, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Tele2, Zagrebačka pivara i Podravka.
O pobednicima takmičenja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka). „Posebno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlatno i srebro u kategoriji telekomunikacija, nagrade koje potvrđuju na uspeh, ali i nagradjuju našu hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je Maja Čulig, v.d. vođe sektora marketinških komunikacija u Tele2 Hrvatska.
Hrvatsko izdanje Effie takmičenja organuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.
Više informacija o nagrađenima možete pronaći na sajtu http://www.danikomunikacija.com/